Jeroen330's Spooky

Gestart door Jeroen330, 21 februari 2017, 15:23:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjan

Even je topic doorgelezen, echt leuk bezig!

Hoe ga je de LPG inbouwen, ik bedoel doe je dat helemaal zelf? En hoe zit het met de onderdelen, nieuw of gebruikt?

Jeroen330

Citaat van: Arjan op 19 augustus 2017, 09:46:39
Even je topic doorgelezen, echt leuk bezig!

Hoe ga je de LPG inbouwen, ik bedoel doe je dat helemaal zelf? En hoe zit het met de onderdelen, nieuw of gebruikt?

Lpg bouw ik zelf in. Komt een ringtank van 33l in de kofferbak op plek van het reservere wiel. LPG systeem is een Vogels VGI die ik uit een andere Micra heb gehaald. Was pas 30.000km mee gereden.

Het systeem krijgt een onderhoudsbeurt en wordt na mijn eigen wensen ingebouwd omdat ik het zelf doe.

Programmeren kan ik ook zelf want ik heb de licentie van Vogels en een datakabel..

Adrenaline

Mooie auto Jeroen. Witte kleur Micra is ook mooi om te zien

Arjan

@Jeroen, moet je dan nog voor de keuring naar het RDW? In mijn vorige auto had ik ook LPG, en deze was zo afgesteld, dat de overgang van benzine naar LPG vrij vlot ging na de koude start. Eenmaal met een warme motor, starte deze direct op LPG. Hoe zit dit met de Micra?

Jeroen330

Citaat van: Arjan op 19 augustus 2017, 16:55:00
@Jeroen, moet je dan nog voor de keuring naar het RDW? In mijn vorige auto had ik ook LPG, en deze was zo afgesteld, dat de overgang van benzine naar LPG vrij vlot ging na de koude start. Eenmaal met een warme motor, starte deze direct op LPG. Hoe zit dit met de Micra?

Natuurlijk moet de auto na inbouw goedgekeurd worden bij de RDW waarop een kenteken aanpassing volgt!

Arjan


Jeroen330

Voor de vakantie kwam eindelijk de nieuwe JDM uitlaat binnen uit Japan.
Ik kwam deze tegen op Buyee en vond hem zo vet dat ik hem wilde hebben.

De pasvorm blijkt 110% en het geluid is net iets zwaarder dan een originele demper! Wederom het Jasma keurmerk uit Japan en alles past super in de bumper uitsparing








Ook het lichtbeeld kom beter! Daarom geheel in style alle lampen vervangen voor LED! Incl een roze stadslicht.. Mag het? Nee... Doen we het? Jaa!






Tevens ook verder gewerkt aan de mistlampen, want die moeten er echt op terug..




Na het zwart spuiten van de behuizing met backlightverlichting spray heb ik de H3 lamp in LED vorm gemonteerd. Ook is er in de lamp een paars led stripje aangebracht. Deze is waterdicht aangelegd en afgewerkt met een shake skin/krimpkous in paars..

Vervolgens de glazen er weer op gelijmd!





Ready voor montage!


Vandaag maar de Micra even een wasbeurt gegeven! Direct een Gyeon coating erop geklapt. Van de week de radio erin (heb eindelijk de laatste spullen binnen) en achterin de bekleding etc terugplaatsen. dan zakt de achterkant ook weer wat verder in en is de stance van de TEIN schroefset weer netjes!







Volgende week wil ik ook de D2 schroefset gaan plaatsen.. dan gaat de Trein schroefset de verkoop in!

Tot zo ver weer!

.maarten


Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MarcoRenkum

 :D Echt een lekker bakkie. Begin bijna te kwijlen  :P

Nog te doen: Ramen (goed) blinderen - Verlagen - En vast nog meer.

Adrenaline

Mooie auto Jeroen. Je hebt hem zo mooi gemaakt is opvallend en ziet sportief uit. Leuk om te zien  O0

Jeroen330


Paapz0r

 Op en top

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Arjan

Leuk! Wat is dat voor een coating?

Zeurdoos