RIP GRANNY

Gestart door Riesh, 08 mei 2016, 14:05:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330


Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

Milo

Balen dat je er toch stieken nog flink wat kosten in hebt gepompt...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Conodihno

Ja dat is wel een beetje jammer inderdaad.... Geloof niet dat een auto een al te beste investering is overigens...

Riesh

Kosten vallen op zich wel mee. Ik kreeg op de sloop nog wat terug en ik heb de schroefset al weer verkocht
Micra Addict

Conodihno


Riesh

Micra Addict

MoodyMikey

Citaat van: Riesh op 15 augustus 2016, 21:28:26
Kosten vallen op zich wel mee. Ik kreeg op de sloop nog wat terug en ik heb de schroefset al weer verkocht
Hoe zat het precies met deze schroefset? Lees op Charade forums ook veel over die golf 2 schroefsetjes, maar wat is daar allemaal bij nodig? Heb zelf namelijk ook een Gran Move boodschappen wagen die wel wat liefde kan gebruiken ;)

Psydan

Citaat van: MoodyMikey op 06 november 2016, 13:36:05
Citaat van: Riesh op 15 augustus 2016, 21:28:26
Kosten vallen op zich wel mee. Ik kreeg op de sloop nog wat terug en ik heb de schroefset al weer verkocht
Hoe zat het precies met deze schroefset? Lees op Charade forums ook veel over die golf 2 schroefsetjes, maar wat is daar allemaal bij nodig? Heb zelf namelijk ook een Gran Move boodschappen wagen die wel wat liefde kan gebruiken ;)

Hey Mikey, wij zijn een hecht clubje en zouden het op prijs stellen dat je je even voorstelt in Show your face.

<3
Do not underestimate what you will never understand.

MoodyMikey

Citaat van: Psydan op 06 november 2016, 20:07:16
Citaat van: MoodyMikey op 06 november 2016, 13:36:05
Citaat van: Riesh op 15 augustus 2016, 21:28:26
Kosten vallen op zich wel mee. Ik kreeg op de sloop nog wat terug en ik heb de schroefset al weer verkocht
Hoe zat het precies met deze schroefset? Lees op Charade forums ook veel over die golf 2 schroefsetjes, maar wat is daar allemaal bij nodig? Heb zelf namelijk ook een Gran Move boodschappen wagen die wel wat liefde kan gebruiken ;)

Hey Mikey, wij zijn een hecht clubje en zouden het op prijs stellen dat je je even voorstelt in Show your face.

<3
Ga ik zeker doen wees niet bang! Ben nu druk met de auto bezig en wacht dus liever met een post neer zetten tot ik meteen wat nuttigs te vertellen heb. ;)

Om OT te blijven: Zoals de voorbeeld plaatjes wil ik hem ook in elkaar zetten, zelfde kleurstelling ook toevallig. Enige probleem is dat die ssr velgen vrijwel alleen in 4x114,3 steek geleverd zijn terwijlde gran move 4x100 heeft. En ben bang dat adapters teveel poke gaan geven en ik achterlijk veel camber moet hebben wil ik ze eronder krijgen.