RIP GRANNY

Gestart door Riesh, 08 mei 2016, 14:05:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Psydan

Lekker bezig! En ik dacht dat 16" te groot zou zijn maar dat staat super!
Do not underestimate what you will never understand.

MartinAir

Ziet er goed uit met jouw plannen! Dit gaat nog wel wat worden :D

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

chiba_kun

Ik zie weleens een Gran Move Custom rijden, die heeft zelf nog een af-fabriek body kit.

Zeker een wagen met potentie, en heerlijk een echte Japanner!

Riesh

Ik heb nog gekeken voor een Gran Move met die Aero Custom body kit. Maar eigenlijk vind ik een clean look toch mooier
Micra Addict

Riesh

En weer wat unieks gevonden.
Dit keer een bovenste dashboardkastje voorin de Gran Move. Komt rechts op de open plek.
En dan bekleden met carbonfolie net als de middenconsole en de rand rondom de tellerbak





Micra Addict

Riesh

Lekker eigenwijs setje velgen gescoord, met dank aan Marc (Roadrunner) voor het ophalen.

Het gaat om RH Topline in de maat 16x7.5  met ET30, dit worden ook wel eens Mercedes of AMG monoblock velgen genoemd. Alleen heb ik ze dan dan gewoon in steek 4x100 wat volgens mij behoorlijk zeldzaam is en dan ook nog eens de 1st edition. De latere Topline hebben de maat niet op de spaak staan.

Helaas doordat mijn rug momenteel tegenwerkt niet kunnen passen, maar ik denk wel dat het goed komt.







En het kleuren schema wordt nog aangepast naar mijn smaak :)
Micra Addict

Milo

Toch gehaald, ghehe. Ben benieuwd Riesh!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Roadrunner

Ik vind ze echt gaaf. Je kan echt verschillende kanten op met kleuren en gepolijst lipje bijvoorbeeld.
Ik ben benieuwd hoe ze eronder staan.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Riesh

Thnx Marc.
En nogmaals thnx voor het ophalen.
Micra Addict

Roadrunner

Ik help de mensheid graag aan mooi spul :P
Graag gedaan Riesh!
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Conodihno


Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

chiba_kun

Aparte (mooie) velgen! Misschien in de kleur van de auto (onderste) is misschien ook wel mooi. Het heeft in ieder geval potentie.

Riesh

Granny is voorzien van een verlaging.



Zondag langs Dokter Piet voor een broodnodige ijzerkuur   (lees: bodem is goed rot)
Micra Addict

Riesh

Na het laswerk van Piet was de apk geen probleem meer.
Granny ondertussen voorzien van een schroefset van een Golf II waardoor deze lekker laag kwam.
Daarna nog leuke 14 inch wieltjes gescoord, maar ze begon steeds meer olie te gebruiken.

Totdat ze afgelopen vrijdag vond dat het genoeg was, motor liep warm en de koppakking heeft het begeven.

Vandaag naar haar laatste rustplaats gebracht...
Micra Addict