m'n K12 160SR

Gestart door Jordy2000SRI, 14 oktober 2015, 19:54:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jordy2000SRI

Hierbij een paar plaatjes van mn k12. Een 160sr plus pack met half leer en stoelverwarming en 86.000 km Gekocht met schade op de linker zijkant (krassen met sleutel ofzo erop getrokken). Hier door heb ik de gehele linker zijkant laten spuiten. Voorbumper en achterbumper ook maar gedaan dan is alles weer strak. Wat heb ik eraan gedaan: Zijwindschermen erop, hier en daar carbon folie geplakt ( grille, deurstijlen voorbumper en achterbumper) om hem naar mijn smaak te maken en anders als een andere. nieuwe sparco 17inch wielen en nieuwe bridgestone potenza's eromheen, verlagingset gemonteerd, en een custom einddemper ( EPS) eronder gezet, heerlijk zwaar geluidje en geen herrie. Uiteraard een Beurtje+apk inclusief nieuwe multiriem en voorremblokken en schijven. Ook de airco maar even opnieuw gevuld want de pompen van deze willen wel eens herrie gaan maken.
Aangezien de audio van de 350Z (Bose) wel beviel, heb ik dat ook aangepast. Nieuwe pioneer navigatie met Pioneer subwoofertje onder de stoel. Resultaat, een heerlijk sportief (goedkoop) dagelijks autootje. Hier net ff snel een paar plaatjes geschoten.























Haas en co;D

Gekke Gerritje

Dit vind ik nou een net wagentje inkl. bijrijdster!

Leo

#2
Gaaf :D nu weet ik zeker dat ik er ook een moet hebben ;D

hoe breed zijn die velgen eigenlijk ? (J en ET)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Dino


Milo

Ben zelf minder fan van zo'n enkele middenpijp, maar verder zeker een gave K12!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Jordy2000SRI

Het is moeilijk om leuk op de foto te krijgen milo, maar in het echt staat het hem erg goed en vooral het geluid is goed! Een K12 is in mijn ogen nog steeds de lelijkste micra die er is, maar een SR met de juiste accessoires is gewoon goed O0
Haas en co;D

Jordy2000SRI

Haas en co;D

Leo

#7
Danku weet ik dat ook alvast.

Ik heb al een paar keer een k12 gezien met de einddemper in het midden.

De vorm van een k12 is wel iets waar je even aan moet wennen.

Je zou bijna zeggen mooi om zn lelijkheid ;D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jordy2000SRI

Ja kan kloppen, de dealer waar ik werk heeft toen eens met andere dealers een partij uitlaten laten maken bij EPS, dus hij is niet uniek, maar wel een soort zeldzaam :zoeken:
Haas en co;D

chiba_kun

mooi nismo stijl bumperlip eronder. nice!

RubinvdLinde

Gave bak! Kleur staat hem goed

Jordy2000SRI

Goed idee toch marco!? Beetje carbon folie plakken en een rood lijntje erop! Nismo look  O0
Haas en co;D

Psydan

Wil bijna ook een K12 bij het zien van de jouwne ;)
Do not underestimate what you will never understand.

Jeroen330

Mooie wagen..
Nu nog kijken of je schijfremmen achter kan plaatsen.. dat zou hem echt af maken!

Riesh

Citaat van: Jeroen330 op 16 oktober 2015, 07:47:37
Mooie wagen..
Nu nog kijken of je schijfremmen achter kan plaatsen.. dat zou hem echt af maken!

van een clio
Micra Addict