m'n K12 160SR

Gestart door Jordy2000SRI, 14 oktober 2015, 19:54:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

Zijn er plug and play conversies?

Herkieeee

Zo'n sub heb ik ook! Erg content over!

Jordy2000SRI

Geen idee of er schijven op kunnen, vind het ook niet zo boeiend. Hij rijd remt en stuurt prima en meer wil ik er ook niet aan doen. Zie deze auto als een daily hij moet dus goedkoop en betrouwbaar zijn. Hij is nu naar mijn smaak en ik hoop er zo veel plezier van te hebben, wat tot nu toe al prima lukt! Ik heb een gemiddeld verbruik van 5.9 liter op 100km, dit is voor mijn doen hetzelfde als elektrisch rijden  :D !Als ik weer wil sleutelen komt er een k11!
Haas en co;D

Leo

#18
1 op 17 is erg netjes hoor :)

Schijven een clio sport of modus komen wel overeen maar dan zit je nog met de abs remleidingen etc.

Zijn wat topics over op msc maar er is geen concrete how to van.

Is ook niet iets wat ik zelf zou doen op een daily

Voor de k12 kun je wel brembo/brakemac schijven, ebc greenstuff remblokken en hell staal gevlochten remleidingen krijgen.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jordy2000SRI

Moet ik het eigenlijk zelf nog wel even uitrekenen, maar dat is wat de boordcomputer zegt. Ik kan 2 weken rijden als ik hem vol gooi voor 50 euro, dat was met mn 350z wel anders :o bedankt voor de leuke reacties trouwens allemaal.
Haas en co;D

Joery-Joery

Mooie velgkeuze voor onder de K12  O0

De boordcomputer is net iets te positief, als je 5.9 rijdt dan zal je echte gebruikt op 1 op 15.5 a 1 op 16 liggen wat alsnog erg lekker is natuurlijk.

Veel plezier met de K12!

Jordy2000SRI

Kleine update, even alle letters en logo's laten plastidippen.






Ook door een project van middelbare school leerlingen die langskwamen even de oude cup micra uit het stof mogen halen, kan het dan niet laten een paar foto's te maken:






Het blijft leuk!

Haas en co;D

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jordy2000SRI

Haas en co;D

Dino

Gaaf die cup micra  :D

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

chiba_kun


Kwarkieboy

Gave SR ! Velgen staan hem zeker goed !

Die cup Micra is ook gaaf. Dat lucht filter :o
K11 '95
K11 Aztek '00

Leo

Jordy jouw esp lampje blijft niet aan na het verlagen en de uitlaat ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jordy2000SRI

Beetje late reactie leo, maar dit heeft niets te maken met esp. Esp werkt via de abs sensoren en stuurhoek en gaspedaal positie enz... en kijkt alleen naar het verschil in snelheid van de wielen. Als hier te veel verschil in komt grijpt hij in. Bij een 160sr heb je meer 'ruimte' voordat hij echt gaat ingrijpen dan hij andere 'normale' nissans. Je kan de auto dus gewoon zo laag en luidruchtig maken als je maar wil, zolang je maar geen verschillende bandenmaten (omtrek) plaatst, maakt het niets uit.
Haas en co;D