Nissan Micra k11 Japarts bedrijfswagentje! (Voorstellen Sanderh)

Gestart door SanderH, 05 juli 2015, 19:55:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SanderH

Hallo iedereen!!

Ik ben Sander Hendriks. Ik ben 22 jaar jong en woonachtig in het Overijsselse Vroomshoop! Ik ben sinds vorige winter ook eigenaar geworden van een Nissan Micra 1.3 uit 99. Overigens heb ik de auto omgeruild met een Suzuki Alto met wat onverwachte werkzaamheden :o :-\





Ik heb de K11 geruild met wat enige informatie dat er voor de Apk enkele dingen moest gebeuren. Het zouden wat kleine dingen zijn zoals: ruitenwissers, bodem plaatje, lampjes etc. Uiteindelijk bleek het een bodemloze gatenkaas wat overigens erg tegen viel. Maar wie zou ik niet zijn om in elke auto potentie te zien, dus ik ben samen met mijn schoonpa flink aan het werk gegaan.

De volgende dingen die eigenlijk vervangen en gelast moesten worden:
-2 gehele dorpels
-15 gaten verspreid over de hele bodem en wielkuipen (sommige vol gedouwd met polyestermatjes)
-gehele voorfront
-zijscherm voor vervangen
-zijscherm achter
-wat kleine dingen moeten vervangen qua lampjes etc.










Uiteindelijk moest de auto ook wat algemeen onderhoud hebben, zoals vloeistoffen, remmen etc. Tot op heden ratelt het blok helaas nog wel wat maar dat laat ik eerst voor wat het is ivm eventueel een keer een revisie

Vervolgens moest de auto voor bijna 50 procent overgespoten worden en aangezien ik zelf spuiter in spé ben dacht ik: ik spuit m gewoon helemaal. Naast het spuiten ook de sierstrips weggehaald.














Zo op de foto's een mooi zwart autotje maar de verf die ik bij de autospuiter had gekocht was wat minder. Uiteindelijk toch maar weer aan het spuiten geweest en gelijk de kleuren van mijn pas gestarte CarClean bedrijfje toegepast. Verder een leuk sportfiltertje toegepast en binnenkort nog een dikke jappot onder de K11 gooien. tot slot net voor het spuiten ook nog een bumperlip pas gemaakt van een laguna
















Reacties natuurlijk altijd welkom. En als ik enigzins wat uitleg zou kunnen krijgen van het lidmaatschap hier en hoe het zit met meetingsbezoeken etc. of dit ook mogelijk is zonder lidmaatschap dan is dat natuurlijk ook altijd welkom!

Psydan

Welkom! Je komt wel binnenvallen met een flink project zeg!
Do not underestimate what you will never understand.

Leo

Hey sander je micra was laatst al gespot.

Er zit al flink wat werk in ga zo door O0

Lidmaatschap kun je gewoon aanvragen en dat is niet verplicht voor de meetings.
Het is meer om het forum te onderstreunen

30 augustus is weer een meeting :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

Welkom hier Sander. Lekker bezig met de micra. Ziet er goed uit zo op de foto's...:)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

SanderH


Riesh

In de groepsapp. :)
ik had wat foto's doorgestuurd die je mij gestuurd had
Micra Addict

Marco330


nielsk10

:mfc:

SanderH

Dankje wel allemaal. Ah kijk 1 bekende die ik al gesproken had riesh

MaStErTuNeR Q

Citaat van: SanderH op 05 juli 2015, 21:44:06
Dankje wel allemaal. Ah kijk 1 bekende die ik al gesproken had riesh

Welkom ..

Joaaahh riesh is een soort wandelende facebook .
iedereen kent Riesh !
zelfs mijn oma kent riesh ! , en dit is geen gein .
laatst zei ik tegen haar dat ik naar hellevoetsluis ging en toen zei ze '' naar riesh zeker ''

anyway aniehou . weer een 2 tone micra derbij !!!!!!!!

Dino


Leo

wel een apparte bodykit zo

combo van ms desgin/ giacuzzo

mist alleen nog de voorbumper om het geheel af te maken
http://www.giacuzzo.ru/cgi-bin/db/anzeige-inet.cgi?t=Micra+K11&m=nissan
let op zit verschil tussen pre-&facelift ivm de koplampen

ik vind die bumperlip bij de voorbumper niet zo passen omdat ie niet helemaal in lijn loopt :(
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Hey een spuiter in spe, alleen maar goede herinneringen aan spuiters.... Ik dwaal af... Welkom en hier en ik vind de kleuren een mooie combi zo!

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Conodihno op 05 juli 2015, 22:41:15
Hey een spuiter in spe, alleen maar goede herinneringen aan spuiters.... Ik dwaal af... Welkom en hier en ik vind de kleuren een mooie combi zo!

lijkt wel een beetje op de  combi zoals jou groene er uit zag nadat die terug kwam :D

Milo

Welkom hier! Flink wat werk en liefde aan de Micra verricht en zelfs een potentieel nieuw lid.
Dat zien we natuurlijk héél graag! Zou tof zijn om er weer een enthousiast lid erbij te hebben O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)