Nissan Micra k11 Japarts bedrijfswagentje! (Voorstellen Sanderh)

Gestart door SanderH, 05 juli 2015, 19:55:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiba_kun

Wow! Daar zit een werk in. Wel een Micra gered van de dood (lees sloop). Goed werk!

Kwarkieboy

Welkom
Wat een werk heb je daar verricht in de kop van Overijssel !
Kom 30 augustus gewoon langs ! Ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet in het echt :D
K11 '95
K11 Aztek '00

TeSprouT

Welkom hier, wat een geweldig project tot nu toe en wat een werk zit er in. Je wagen ziet er erg tof uit!
Love the potiential

Taxloss

Welkom. Dat is wel heeeeeel dichtbij Sander!!! Waar je woont :)
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

SanderH


Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

SanderH

Iedereen brdankt voor de reacties:)!! Uiteraard mankeren er nog wat dingen aan de laklaag en afwerking van bepaalde dingen.

To do list qua boddy:
- afkitten van de skirts
- bumper bevestiging vind ik nog niet helemaal top
- op sommige delen toch wat stof in de lak (niet gek als je met een matige afzuiging werkt en alleen maar een natte vloer, tis voor mij overigens gewoon allemaal uitproberen etc.)

Verder afgelopen week een subkist met bagger bekleding bewerkt en gespoten. Misschien voor de verkoop als iemand geintreseerd is. K wil namelijk zelf een kist gecombineerd met opbervakken maken voor meetings etc. Om mn promotie materiaal en poets spullen in te stoppen



Ik ben zelf aardig gek van japstyle dingen. Breedsetjes, chamber etc. Als t maar op valt. Dus als er nog iemand is met een verlept breedsetje die tegen mijn velgen wil ruilen? Ik ben er voor in!
Mijn volgende update zal de jappot worden want een beetje geluid ben k echt gek van!



Tot slot ben ik echt op en top japfan en heb eigenlijk alleen nog maar japanners gehad. Ik zal me binnenkort even voorstellen in het voorstel subforum waar al mn autos op een rij komen te staan:) tot op heden heb ik een micra en een ingeruilde del sol waar ik ook helemaal verknocht aan ben!



Greetz;)

Taxloss

Mooi verhaaltje. Waar heb je die auto's staan dan?
Ik kom zelf uit Almelo.
Mijn schoonzus je woont in Geerdijk. En werkt in Vroomshoop.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Leo

subje en einddemper zien er goed uit

in show your other ride kun je een topic aanmaken voor je del sol :)
http://www.micrafanclub.nl/index.php/board,49.0.html
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

SanderH

Topic ga ik nog ff aanmaken voor mn del sol. Verder woon ik aan de sluis op t bedrijven terein. Naast RB autos!

SanderH

Maar eens aan t cleanrn geweest met de micra. Binnenkort mn kleppendeksel ook mooi opspuiten. Verder lekker schoon zo onder de kap.

Verder even de vraag hier. Waar kan ik sportbumpers kopen of heeft iemand nog wat liggen?






Leo

Andere bumpers kun je vinden via het te koop gedeelte marktplaats of het faceboek nissan verkoophoekje

Je mist nog een carterfilter zo te zien.
Heeft jouw auto abs en schijfremmen achter ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Psydan

Citaat van: Leo op 21 juli 2015, 18:27:29
Andere bumpers kun je vinden via het te koop gedeelte marktplaats of het faceboek nissan verkoophoekje

Je mist nog een carterfilter zo te zien.
Heeft jouw auto abs en schijfremmen achter ?
In z'n eerste post zie je trommelremmen
Do not underestimate what you will never understand.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

SanderH

Zit officieel wel abs op maar niet aangesloten. Voegt niet veel toe vind ik. Maar t carterfilter?