Mijn eerste auto!

Gestart door Patjeeee, 18 mei 2015, 15:18:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patjeeee

Vond net nog wat in me kamer dus ff snel er op gedaan.


Nu kom ik net aan bij me werk en wil me raam niet helemaal meer dicht.. het rubber naast me spiegel zeg maar zit een kronkel in... kan ik dit gewoon lostrekken en opnieuw goed leggen of moet ik een heel nieuw rubber hebben?

jasperdut

klein klusje groot plezier
don't need a big car to have fun driving it!!
micra 1.0 '97. geel metallic.

Patjeeee

vanavond even bij Kevertje-SYS (marco) langsgeweest en die heeft even mijn versterker goed afgesteld.  klinkt toch veel beter nu :D Thnx daarvoor O0 ook heeft hij het een en ander uitgelegd over audio en wat advies gegeven over een compo set. ook nog even de audio in de citygo mogen bekijken en beluisteren en dat klonk echt 100x beter dan bij mij ;D

Taxloss

Altijd fijn als het beter klinkt dan eerst :)
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Conodihno

Ja dat kunnen die gasten wel. Riesh had het ook bij mij afgesteld maar na even prikloos geweest te zijn klinkt alles weer anders :-)
Mooi dat het nu weer lekker klinkt.

Patjeeee

moet toch wel snel een compo set in komen nu ik het verschil gehoord heb hoor ::)

Milo

Compo set is altijd goed en je kan niet meer zonder op ten duur :P
Fijn dat alles nu goed afgesteld is!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kevertje-SYS

Composet altijd erg prettig.
Anders beetje knappe coax (hierbij zit de tweeter op de mid ipv los) voor gulden middenweg.
Graag gedaan en setje komt goed bij jou 😉

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Patjeeee

Vandaag vpb van thom binnen gehad! Nog bedankt voor de super snelle verzending. Gelijk even gemonteerd.

Milo

Ben benieuwd wat je van de vorderingen vind :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Patjeeee

Net even naar de supermarkt geweest maar nog niet echt hoede bochten gehad. Merk wel dat hij iets anders op de weg licht

Patjeeee

Net onderweg naar werk wat bochten en grote rotondes tegengekomen. Merk wel dat ie veel minder overhelt en veel strakker op de weg ligt.

Leo

Ik vind het knap dat je auto minder overhelt na de montage van een vpb boven, het is geen swaybar

Wel zorgen ze voor meer stijfheid van de body
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Patjeeee

Citaat van: Leo op 27 november 2015, 17:28:58
Ik vind het knap dat je auto minder overhelt na de montage van een vpb boven, het is geen swaybar

Wel zorgen ze voor meer stijfheid van de body
Misschien doet ie ook wel niet hoor, maar zo voelt het wel

GuidovanVliet

Mooie vpb, komt me bekend voor