Mijn eerste auto!

Gestart door Patjeeee, 18 mei 2015, 15:18:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Citaat van: Patjeeee op 24 juni 2016, 05:20:36
Ja hoor nog meer kapot! Ventilatie standje 2 werkt niet meer. Stand 1, 3 en 4 overigens wel gewoon. En de auto houd ook af en toe in... binnenkort maar even naar jeroen toe denk ik....

Dat is volgens mij gewoon je kachelweerstand die kaduuk is?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Ja dat is idd kachel weerstand.

Dat inhouden kan de lmm zijn
Micra Addict

Patjeeee

Citaat van: Riesh op 24 juni 2016, 22:25:53
Ja dat is idd kachel weerstand.

Dat inhouden kan de lmm zijn
De kachel standen 1 3 en 4 blazen wel zoals het het hoort, dus laat dat wel voor wat het is. En moet binnenkort sws naar jeroen voor wat dingen dus kan ie hem gelijk ff uitlezen

Leo

Denk niet dat je kachelweerstand kan zien met uitlezen

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Patjeeee

Nee dat kan je ook niet zien... daarom laat ik dat wel voor wat het is. Hij houdt in en dat kan wel een foutmelding zijn ;-)

.maarten

Kachelweerstand vervangen is zo gedaan.
Soms kun je ze ook repareren.

LMM kun je ook snel even solderen.

Patjeeee

Citaat van: .maarten op 25 juni 2016, 17:33:55
Kachelweerstand vervangen is zo gedaan.
Soms kun je ze ook repareren.

LMM kun je ook snel even solderen.
Deze lmm is al een keer gesoldeerd. Is een gereviseerde van jeroen omdat die oude ook kaduuk was.

Patjeeee

Vandaag bij jeroen geweest voor wat dingen. Zitten voor nieuwe schokbrekers op, dit was ook zeker wel nodig want hij ligt weer veel strakker op de weg. Ook is de olie ververst even als de koelvloeistof. Verder het olie filter vervangen en het benzine filter, welke er dus voor zorgde dat hij af en toe wat in hield en stotterde. En mijn km teller kabel was gebroken. Die ook vervangen, nu zie ik weer hoe hard ik rij. Auto rijd weer een stuk beter nu. Altijd weer top service bij jeroen.

K11-1.4

Lekker! Altijd fijn als ie weer lekker rijdt :)