TeSprout's: Mazda 2 1.3 S-Vt Touring

Gestart door TeSprouT, 21 maart 2015, 12:53:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TeSprouT

Vanavond een mooi pakketje in ontvangst mogen nemen! O0



De originele front spoilers, helemaal nieuw! De set is nu compleet, nu een spuiter vinden en hopelijk in mijn vakantie monteren. :-)
Love the potiential

TeSprouT

Afgelopen week heerlijk op vakantie geweest en dat was voor mij het perfecte moment om de wagen weg te brengen om de spoilers te laten spuiten en monteren.

Vandaag thuis gekomen en de wagen direct opgehaald. Ik ben echt enorm tevreden en trots!

Later uitgebreidere uitleg voor nu, foto's!



Love the potiential

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Dino


Milo

Super zeg, leuk wagentje om te zien zo!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

chiba_kun


Woudam


MaStErTuNeR Q

mooi hoor !
nu nog een paar dikke mazda 6 wielen eronder !?

Conodihno


Milo

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 08 september 2015, 18:39:07
mooi hoor !
nu nog een paar dikke mazda 6 wielen eronder !?

Ja, vroeg me ook al af of er nog andere wielen onder kwamen?
Breedsetje ofzo?  ^-^
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Wielen van een 6 hebben andere steek...
Micra Addict

PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

MaStErTuNeR Q


TeSprouT

Bedankt iedereen voor de toffe reactie's. Ben zelf ook erg blij met het resultaat, de wagen oogt veel sportiever nu. Ik heb ook nog foto's van het hele proces, die zal ik morgen eens uploaden. :)

Wat velgen betreft, die komen er zeker en ik ben al aan het rondkijken. Maar eerst even wat sparen, de winter komt er straks weer aan en onder de huidige velgen komen winterbanden. Voor na de winter wil ik een ander setje velgen en ik zit te denken aan 16" en een andere kleur dan zilver zodat ze lekker afsteken van de wagen. Ik heb nu dit bronze setje op het oog maar ik wacht nog even met aanschaf. O0



Verder wil ik kijken of het me lukt de achter zijramen te tinten, ik heb nog folie liggen dus even kijken of dat lukt.
Love the potiential