TeSprout's: Mazda 2 1.3 S-Vt Touring

Gestart door TeSprouT, 21 maart 2015, 12:53:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadrunner

Dat staat zeker netjes. Mooie luxe touch i.c.m. dat zilver.
Misschien is die spoiler in het zwart ook wel mooi? Sowieso leuk setjes O0
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

TeSprouT

Citaat van: Roadrunner op 08 mei 2015, 16:34:45
Dat staat zeker netjes. Mooie luxe touch i.c.m. dat zilver.
Misschien is die spoiler in het zwart ook wel mooi? Sowieso leuk setjes O0

Thnx! Ja zwart zou ook leuk staan, maar denk toch dat ik voor zilver ga. Wil door de tijd ook mn achter zij ramen en achterraam tinten. Denk dat het geheel samen de wagen sportiever maakt.
Love the potiential

TeSprouT

Korte update!

De wagen rijd heerlijk, ik ben enorm blij met alles wat de wagen biedt. Wel merk ik dat ik me stoor aan de beperkingen van de standaard audio. Ik zit vaker in de wagen en kan geen muziek streamen of hands free bellen over de speakers. Ik ben eens op zoektocht gegaan om te kijken wat de mogelijkheden zijn, nu heb ik een frame gevonden waardoor je dus een aftermarket audiosysteem kan installeren.

kan iemand mij toevallig vertellen of dit frame goed geschikt is om een 2din audiosysteem te installeren? Het lijkt mij wel, maar toch graag bevestiging van iemand met meer verstand hierover dan ik.

http://www.ebay.com/itm/Fits-Mazda-Mazda2-2011-2014-Multi-DIN-Stereo-Harness-Radio-Install-Dash-Kit-/131503771554?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e9e3c4fa2&vxp=mtr

Ook ben ik nog aan het kijken voor een 2din audiosysteem, ik heb op dit moment de pioneer mvh-av270bt op het oog. Ieder advies is welkom, zolang het in dezelfde prijsklasse blijft.

Ik hoor graag jullie ideeën/ advies! O0
Love the potiential

Riesh

dat paneel is idd geschikt voor 1 en 2 din

met die pioneer is niks mis
Micra Addict

TeSprouT

Citaat van: Riesh op 03 juni 2015, 11:03:28
dat paneel is idd geschikt voor 1 en 2 din

met die pioneer is niks mis

Ja ik zag dat bij dit panel ook allerlei kabels zitten, ik heb ook goedkopere varianten gevonden waar dit niet bij zat. Weet jij toevallig waar die kabels voor dienen en of ze nodig zijn voor installatie.

Die pioneer is online lastig te verkrijgen, ik heb hem op Conrad gevonden met 2 weken levertijd en op navishop.nl (ken ik niet). Als je een winkel hebt die je kunt aanbevelen om die pioneer aan te schaffen hoor ik het graag.

Is de installatie gemakkelijk zelf te doen? Ik heb namelijk ook audio control op mijn stuur zitten en dat wil ik graag behouden.

Ik ben een noob wat audio betreft dus alle info is welkom  :D
Love the potiential

Leo

die rood-oranje stekker is voor je stuurbediening lijkt mij :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

TeSprouT

Ik heb eerlijk gezegd geen idee... lijkt mij dat het sowieso mogelijk moet zijn om je stuurbediening functioneel te houden.
Love the potiential

Riesh

Die kabels zijn niet nodig.
de ene is een antenneadapter kabel naar MAST aansluiting
de andere is een amerikaanse iso adapter, dan heb je aan de ene kant een stekker en aan de andere kant losse draadjes. in de USA kennen ze op de 1 of andere manier niet de iso stejkkers zoals wij ze kennen.
Micra Addict

Riesh

stuurwielbedienng functioneel houden, daar heb je een aparte adpter voor nodig  van auto (mazda) naar Radio (pioneer)
Micra Addict

TeSprouT

Waar zou ik die kunnen krijgen?

Citaat van: Riesh op 03 juni 2015, 13:00:20
stuurwielbedienng functioneel houden, daar heb je een aparte adpter voor nodig  van auto (mazda) naar Radio (pioneer)
Love the potiential

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

TeSprouT

Thnx Leo, ik denk idd dat die het moet zijn. Helaas wel erg prijzig zo te zien... Ga er eens mee verder op onderzoek uit. Hopelijk is zoiets gemakkelijk zelf te installeren dan scheelt dat weer in kosten dan dat je het moet laten doen.
Love the potiential

Leo

voor die € 61 heb je het wel kant en klaar, kun je het zelf installeren en hoef je het dus niet te laten doen :P

en anders is er vast wel iemand die je verder kan helpen ;D

ik heb zelf ook een ander nissan stuur gekocht met stuurbediening dus ik moet me er ook nog eens aan wagen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

TeSprouT

Thnx iedereen voor de input, ik heb zojuist in ieder geval al het dashboard frame gekocht op ebay. Deze heb ik sowieso nodig en is toepasbaar op zowel 1 als 2 din.

Komende tijd mezelf eens verder oriënteren op een mooi systeem en stuurbediening adapter. O0
Love the potiential

Riesh

nog wel even het pioneer kabeltje mee bestellen

27.1000-09   Stuurwiel lead > PIONEER JACK Stuurbediening
Micra Addict