TeSprout's: Mazda 2 1.3 S-Vt Touring

Gestart door TeSprouT, 21 maart 2015, 12:53:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeSprouT

Thnx voor de info Riesh, komende maand eens kijken wat ik precies wil en dan bestellen. Ben ook bijna jarig dus komt goed uit! O0
Love the potiential

TeSprouT

Na een heerlijke vakantie in Turkije en wat geduld bij het leveren van de verschillende onderdelen, gister lekker kunnen klussen aan de wagen. Het oude audiosysteem eruit gehaald en een nieuwe erin gezet met meer luxe en comfort. Vooral het handsfree bellen en het afspelen van audio via bluetooth is voor mij een enorme aanwinst.

Ik dacht dit klusje wel in een uurtje gedaan te hebben echter ben ik 2,5 uur bezig geweest, had niet verwacht dat ik mn halve dashboard weg moest halen. Al met al zeer tevreden met het resultaat en de auto weer wat beter leren kennen! O0

Love the potiential

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Mooi. Heb je nu dat 2din paneel van ebay + n stuurbedienings module ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Dino


TeSprouT

Thnx allemaal!

@Leo Ja klopt ik heb dat 2din paneel via eBay gekocht, scheelde enorm veel geld vergeleken met de prijzen hier. Ook de stuurbediening werkt, dat kastje wat jij stuurde heb ik gekocht en werkt perfect! Dus ik ben helemaal blij.

Verder ga ik mezelf later eens verdiepen in een leuk composetje zodat ik net wat beter geluid krijg dan ik nu heb, direct dan ook mn deurpanelen dempen. Leuke dingen om te doen voor later, de eerst volgende stap voor de wagen worden de sideskirts en spoiler laten spuiten en monteren.  8)
Love the potiential

Leo

dat is erg fijn om te lezen, scheelt een hoop gedoe :)

voor audio moet je bij riesh zijn die weet voor iedereen wel de juiste spullen te vinden
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun


Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

Roadrunner

I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

TeSprouT

Het is al weer even geleden dat er hier een update is geplaatst. De kilometers vlieger erop de laatste tijd, sinds een maand heb ik een nieuwe baan in Adam waardoor ik dagelijks zo'n 160km afleg. Ik moet zeggen dat het rijden enorm genieten is, zeker met mijn nieuwe radio erin.

Toch kan ik het niet laten helemaal stil te zitten, ik heb enige tijd geleden al de sideskirts en spoiler van de sportuitvoering aangeschaft. Nu was er nog 1 onderdeel die ik moest hebben voordat ik alles naar de spuiter breng. Front spoilers, helaas bijna niet te krijgen in Nederland.

Na lang zoeken kwam ik ze dan toch tegen in de UK voor een goede prijs helemaal nieuw en ongespoten. Dus besteld en zodra ze binnen zijn gelijk doorpakken!



Verder heb ik ook al een set velgen op het oog maar dat hou ik nog even voor mezelf en zullen later pas gekocht worden. Uiteraard ook mijn wagen eens flink gewassen en glimt ie weer mooi! O0

Love the potiential

Milo

Blijft een leuk karretje! Ben benieuwd naar de verdere updates :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

ik vind de wielen op die rode anders ook niet misstaan.
Micra Addict

TeSprouT

Citaat van: Riesh op 02 augustus 2015, 12:30:33
ik vind de wielen op die rode anders ook niet misstaan.

Zeker niet! Alleen zilver op zilver vind ik persoonlijk wat minder, heb een andere kleur in gedachte. ;D
Love the potiential

Riesh

Micra Addict