Nissan Micra K11

Gestart door Niels-Micra, 22 april 2014, 11:47:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels-Micra

afgelopen vrijdag bezig geweest met mijn stootstrips bij mijn wielkasten. Vind het zelf een te gek resultaat met deze nieuwe kleur. Alleen nog een keer opnieuw mooi bijwerken en op mijn bumper de zwarte onderdelen ook wit spuiten en dan is mijn micra weer een stuk strakker naar mijn mening  (A)




MartinAir

Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

thieme

Dat staat best wel grappig

Leo

ziet er wel leuk uit :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Taxloss

Ik vind de Japanse vlag heel leuk. Ik vind het witte verder wat minder het lijkt nu alsof je het nog moet gaan spuiten. Misschien is het in real life wel anders.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Niels-Micra

#65
Het is iets wat mij wel leuk leek. Maar het is nog niet af want de verf was op :P
Ik ga van de week weer verder ermee en het netjes afwerken ;) En dan komt het mooie resultaat uiteraard op :mfc:

Ik ga meer wit erin nog verwerken waardoor het geheel denk ik wel leuk zal gaan worden om te zien. En zelf heb ik nog niet gezien dat mensen hun stootstrips in bepaalde kleur hebben gespoten. Zelf wil ik mijn interieur ook nog een kleurtje doen en nog een paar onderdelen. Maar ik heb het gevoel dat het wel een gaaf effect zal gaan geven :D

Bunny

Je bedoeld de zwarte bumper delen? Ik ben benieuwd!

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Niels-Micra

Citaat van: Bunny op 03 juni 2014, 10:35:56
Je bedoeld de zwarte bumper delen? Ik ben benieuwd!

Dat zeker weten. Als het morgen goed weer word (geen regen) wil ik eraan gaan beginnen ;)
en dan gaat het de hele goede kant op :D

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dinky

Ziet er netjes uit.
Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Niels-Micra

Helaas is er steeds een beetje zon maar wel elke keer neerslag waardoor ik helaas nog niet verder kan met het spuiten van mijn auto. Maar net zat heel even de zon op mijn micra en heb even een mooie foto gemaakt. Hopelijk word het snel beter weer waardoor ik eindelijk verder kan met mijn micraatje (A)


Niels-Micra

Vandaag maar een hele goede schoonmaak beurt gegeven en een prachtige foto gemaakt 8)


Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Niels-Micra

Lekker bezig voor mijn APK  O0


Pluis