Nissan Micra K11

Gestart door Niels-Micra, 22 april 2014, 11:47:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marnik


Niels-Micra

Citaat van: MarMicra op 09 mei 2014, 12:38:42
Goed bezig  O0

Bedankt. Ik maak rustig aan vooruit gang (A)

Leo

stapje voor stapje, ga zo door O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Niels-Micra

Ik vind het altijd leuk om andere Micra's te spotten :D
oudere foto's:


foto van vorige week:


Vorige week nog in Zandvoort geweest bij het Circuit

En op de sluis in IJmuiden:

Niels-Micra

Citaat van: xleonl op 09 mei 2014, 14:48:22
stapje voor stapje, ga zo door O0

Dat zal ik ook zeker weten lekker blijven doen  ;D

Milo

Haha die met die wimpers en die roze dopjes zou mn vriendin helemaal te gek vinden ;D
Leuke spots! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

leuke foto's :)

ook een rondje gereden op het circuit ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Niels-Micra

Citaat van: xleonl op 13 mei 2014, 13:53:09
leuke foto's :)

ook een rondje gereden op het circuit ???

Helaas niet. Ik kwam voor een sollicitatie gesprek bij het hotel aan de overkant (NH Zandvoort) en heb daar een baan vanaf 19 mei ;D

Niels-Micra

Citaat van: Milo op 13 mei 2014, 13:37:05
Haha die met die wimpers en die roze dopjes zou mn vriendin helemaal te gek vinden ;D
Leuke spots! O0

Ik vond hem zelf ook te gek om te zien. Ik reed ervoor bij en ik wou gelijk terug omdat ik nog geen een micra met wimpers had gespot :D

Niels-Micra

Ik vind het echt mooi om te zien als ik in de avond ga rijden (A)

Niels-Micra

#40
De BBNW classe. Niet mijn beste meting die ik heb gehad maar was zeker leuk om mee te doen bij de DB-Contest http://www.propper-droppers.nl/uitslag/16


owja voor de mensen die niet weten wat BBNW classe is, heb ik hier de uitleg:

BB EXTREME: staat iedere mogelijke inbouw toe, mits deze zich achter de achterste zitplaatsen bevindt.
1: Volledige Wall´s zijn toegestaan,  Behuizingen tot aan het dak zijn toegestaan, echt alles.
2: Iedere vorm van modificaties aan het interieur, accu laden en voertuig zijn toegestaan in deze klasse met uitzondering van een externe voeding.

NO-WALL  Bestaat uit een klasse:
Wat?!? Geen achterbank?
No-Walled systemen zijn een stuk groter dan normaal en meestal nemen deze zowel de kofferbak als de ruimte van de achterbank van het voertuig in.
1: De subwoofer behuizing zelf mag niet hoger zijn dan de helft van de hoogte van de zijruiten. Elk systeem dat deze hoogte overschrijdt zal worden ondergebracht in de WALLED categorie.
De versterker en subwoofer (indien met de motor naar buiten gemonteerd) mogen de bovengenoemde hoogte overschrijden in deze categorie.
2: Iedere vorm van modificaties aan het interieur, accu laden en voertuig zijn toegestaan in deze klasse met uitzondering van een externe voeding.

Riesh

Je hebt met Rob en Jan-Fokke ook wel 2 hele zware tegenstanders in die klasse. 2 ouwe rotten met heel veel ervaring
Micra Addict

ReSp4wN

Die fotosessie haha, lovelife of a micra xD

Niels-Micra

Citaat van: Riesh op 13 mei 2014, 19:41:20
Je hebt met Rob en Jan-Fokke ook wel 2 hele zware tegenstanders in die klasse. 2 ouwe rotten met heel veel ervaring

Ik wil altijd graag meer met audio doen maar dat komt met de tijd wel. Misschien kom ik dan nog wel in de top 3 :D

Niels-Micra

Gister lekker wezen schoonmaken. 3 auto's gedaan (A) mijn auto, mijn ma en pa hun auto's. Toch nog even leuke foto's geschoten: