Nissan Micra K11

Gestart door Niels-Micra, 22 april 2014, 11:47:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcooled_79

Welkom Niels, enne ... creatief opgelost met dat zijscherm O0

TeSprouT

Welkom terug! Nette wagen.
Love the potiential

Niels-Micra

Bedankt allemaal :D Ben er ook heel erg blij mee dat het zo goed gelukt is (A) Ik ben blij dat ik nu weer lekker terug ben op de site  :mfc:

Psydan

Citaat van: Niels-Micra op 23 april 2014, 11:31:52
Bedankt allemaal :D Ben er ook heel erg blij mee dat het zo goed gelukt is (A) Ik ben blij dat ik nu weer lekker terug ben op de site  :mfc:

Je hebt ook helemaal geen team nodig joh! MFC is het enige team wat je nodig hebt ;)
Do not underestimate what you will never understand.

Milo

Geen enkele club/team kan tippen aan de gezelligheid van/bij MFC  :wave:
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

 :mfc: is the place to be  :cheer:
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Niels-Micra

Ik heb hier nog enkele foto's die ik gisteren heb gemaakt (A)

Mijn interieur voor:

De achterkant:

De voorkant:


Niels-Micra

Voor de fun even een klein filmpje gemaakt gisteren. Niet de beste kwaliteit en niet vol vermogen (qua bass).

https://www.youtube.com/watch?v=UbTeDPEymkw

Vanmiddag maak een nieuw filmpje. Kijken of het beter gaat worden :D

Niels-Micra

Een meeting ter eerbetoon aan acteur Paul Walker. Dit was 08.12.2013 in Zaandam bij Stormhoek. Een meeting die ik nooit zal vergeten.

R.I.P. Paul Walker a.k.a. Brain O'Conner

https://www.youtube.com/watch?v=5y97qBjsQmw

Niels-Micra


Markus 1.3 16v

Gaaf Niels! Ik kom wel eens even bij je kijken als wij elkaar treffen, over sommige dingen raak je toch niet uitgepraat  O0

Niels-Micra

Gisteren heerlijk wezen poetsen en nog een paar leuke foto's gemaakt :D




Niels-Micra

Citaat van: Markus 1.3 16v op 25 april 2014, 12:17:53
Gaaf Niels! Ik kom wel eens even bij je kijken als wij elkaar treffen, over sommige dingen raak je toch niet uitgepraat  O0

Lijkt me heel erg leuk man  O0 misschien fotoshootje erbij doen :D i Love fotoshoots  ;D

Markus 1.3 16v

Hahaha doen we, er komt vast een gelegenheid voor! Het is altijd weer een prettig gevoel als je micra'tje er weer verzorgd bij staat. Mooi hoor O0

Niels-Micra

Van de week nog bezig geweest met mijn airbag lampje verwijderen.... eerst een airbag canceler gekocht maar kon hem niet aansluiten omdat de verkeerde kabels waren door geknipt...  Nu hebben we de 2 kleine ledjes verwijderd en is mijn airbaglampje uit  ;D

Daarna gelijk met een maatje van me alle kabels netjes gesoldeerd en weggewerkt  (A)