GA16 injectors en luchtfilterbox OVB!

Gestart door thieme, 16 januari 2014, 07:53:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thieme

Ik ga waarschijnlijk zaterdag voor mijzelf naar van deijne toe heeft er nog iemand baat bij als ik kijk voor bovenstaande items of wat ander klein spul? Ik weet alleen niet hoe van deijne met de prijzen zit heb ze in ieder geval al een mail gestuurd over de luchtfilterbox en injectoren.
Ik hoor het vanzelf wel of er animo is en dan hoop ik dat ze genoeg hebben liggen anders gaat het op volgorde van wie het eerst reageert.

Bunny

Kan je voor mij ook kijken voor injectors en een ecu? :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Psydan

Ik wil ook nog injectoren. Ligt alleen aan de prijs, bij de sloop bij mij heb ik incl brandstofrail voor €50.
Do not underestimate what you will never understand.

Leo

ik zoek een stukjeairco leiding

van airco filter naar condensor
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

#4
Ik heb helaas nog geen reactie terug m.b.t. de prijzen van injectoren geloof trouwens ook dat ze de meeste motoren compleet door willen verkopen dus eigenlijk ook geen idee of ik die onderdelen los kan krijgen.

@Leo foto? Ik heb echt geen verstand van airco zooi ^^

Edit: *zucht* email gestuurd gevraagd wat de prijs is voor een luchtfilterbox en voor injectoren sturen ze maar een prijs terug van 25 euro en ik heb geen idee voor welke van de twee het is. Ik hoop de injectoren want 25 voor een luchtfilterbox is veel die dingen gaan normaal toch nooit kapot dus kan me niet voorstellen dat daar zo'n vraag naar is.

Edit2: Danny zitten er bij jou niet al andere injectoren in? en zijn jou injectoren sidefeed of topfeed? want topfeed is weer een ander type uit een andere auto.

Leo

de leiding rechtsboven de condensor



die van mij is geknikt en moet daarom worden vervangen
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Ik zal kijken heb je een max prijs in gedachte?

Leo

prijs maakt me niet uit ik kan ze maar moeilijk vinden
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Psydan

Citaat van: thieme op 16 januari 2014, 16:52:37
Edit2: Danny zitten er bij jou niet al andere injectoren in? en zijn jou injectoren sidefeed of topfeed? want topfeed is weer een ander type uit een andere auto.

Pfoe, ik begreep van de vorige eigenaar dat hij ook nog 1.6 injectoren erin wilde plaatsen, dus volgends mij zitten dat nog de 1.3 injectoren hierin.

Wat is het verschil tussen sidefeed en topfeed?
Do not underestimate what you will never understand.

thieme

De plaats waar de bezine de injector binnen komt.
Topfeed:
http://www.micra.com.au/images/community/forums/71884.jpg
Sidefeed:
http://www.micra.org.uk/attachments/fuel-rail-jpg.17091/

Maarja domme vraag van mij want alleen coilpacks hebben topfeeds, de GA16 injectoren gaan gewoon passen dus ik zal ernaar opzoek gaan.

thieme

Nou ik ben weer terug injectoren hadden ze liggen met fuel rail en al raad eens voor hoeveel?
Ik heb ze iig laten liggen ^^

Voor Bunny zijn ECU heb ik nog even nagevraagd maar zover ze weten hadden hun geen non nats ECU liggen maar dat had ik wel verwacht. Als je echt persé een europese ECU wilt zou je wel contact op kunnen nemen met Ed van fusion motorsports in Engeland.

Leo jou airco dingetje heb ik niet kunnen vinden die was bij alle auto's er al af heb nog even gevraagd of ze zoiets in het magazijn zouden kunnen hebben maar ze zeiden nee.

Voor mezelf nog even gekeken voor 1.6 luchtfilterbox maar ik weet het niet zeker maar ik dacht dat die net als een micra box een aansluiting van 73mm hadden maar alle die ik vond en net als degene die ik al thuis heb liggen hebben 80mm aansluiting. Dus waarschijnlijk zelf niet genoeg vooronderzoek gedaan. Maar als het het wel klopt dan heb ik er dus al eentje.

Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Citaat van: Psydan op 18 januari 2014, 12:40:00
Rail + injectoren... 75?
Goed geschat
Edit: heb die van mij toen in sloop in venlo veel goedkoper kunnen krijgen alleen ze hebben daar bijna nooit nissans staan :(

Waar ik trouwens wel voor geslaagd ben is een motorkap in kleur :D
Zitten alsnog genoeg krassen en plekjes op maar niet zoals mijn oude zo'n enorme deuk.

@Leo NP

Psydan

Oh dat is mooi dat je een andere motorkap heb!
Do not underestimate what you will never understand.