1.3lx 4deurs '94 & 3deurs 1.3 slx

Gestart door march.be, 22 november 2013, 19:04:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Psydan

Die velgen heb je wel vreselijk goed opgeknapt!!
En janspeed 4-2-1 altijd goed!  O0
Do not underestimate what you will never understand.

Riesh

Micra Addict

march.be

neen , dat zou idd weer te zwart zijn .
ik ben tevreden met hoe het staat, net vandaag gemonteerd:





ik zou ook graag een dunnere lip monteren , en sideskirts. ik zal deze week nog eens gaan snuffelen op de sloop . ook kwamen de dichtingen aan voor de uitlaat, dus die komt er ook gauw op  O0

VerlindenSLX

They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.

Leo

#124
Velgen staan goed.

Voor een dunne lip kun je kijken voor een seat leon cupra (plat) een polo 6n of renault laguna lip.

Voor side skirts rover 400, honda civic primera gt etc
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

march.be

okeej , dank  u ! dan weet ik meteen waar ik naar zoeken moet :)


march.be

hier zijn we dan nog eens met een paar updates :)
eindelijk wat meer performance uit die 1275 cc gepuurd, en wel door volgende veranderingen:
:wave:



de Janspeed gemonteerd, alsook de intake die ik van Thom kocht , maar dan voorzien van een K&N filter.
hiervoor wil ik nog een heatshield maken . toen ik de foto's nam had ik net even goed doorgereden, en dan wordt het toch wel heet onder de kap.. De COLD air intake is dan zo cold niet meer denk ik .. maar ze klinkt wel leuk  O0
ook vroeg ik me af wat jullie met het vacuumleidingkje (dunne rubberen darmpje onderaan originele filterhuis) doen als je een intake hebt.. deze ligt nu gewoon open.  ???
het vermogen is er wel iig , dus daar zijn we zeer tevreden mee !

volgende was dan de audio. de speakers in de hoedenplank en voordeuren vervangen door deze:



klinkt al stukken beter! vooral omdat der terminaltjes van de oude speaker rechts achter afbrak... kraakte verschrikkelijk. Ook maakte ik de hoedenplank zwart met vinylspray . hoewel het meer grijs lijkt op de foto, maar dat komt door de flash. de verkleuring van de zetelhoezen zijn echter realiteit... 1 van de vele nadelen van buiten te moeten parkeren. 



de voorste speakers werden tweeters bijgeleverd, maar die moet ik nog een plaatsje voor zoeken , maar die komen waarschijnlijk op de plaats waar de optionele fabrieks-tweeters zitten. Volgende stap wordt dan versterker en speakers in de achterdeuren  8) ook plaatste ik T5 ledjes in de tellerbak , maar daar heb ik nog geen foto's van. 


de buitenkant werd dan weer opgefleurd met een flappensetje van VerlindenSLX hier. Een lip ben ik nog niet gaan halen .  ook Piet's verstelbare panhard zie je hier piepen .  O0 O0





en nog wat leuke foto's gemaakt ook :





Dan wat aan de wagen van m'n vriendin gewerkt. De uit laat was gebroken aan de flens van de middenpijp , net voor de demper. dus online een nieuwe besteld voor ... 38 euro! spotgoedkoop toch ? de demper zag er ook niet fris meer uit , dus plaatste ik de originele van mijn auto die ik nog rondslingeren had.
zo zag het ding eruit:





dan de nieuwe pijp:



Dan nog een cadeau voor m'n liefste ook. een nieuwe radio met AUX kabel , en nieuwe ruitenwissers. Omdat die oude zo vreselijk piepen  :furious3:




eeeen dat was het .
grtz!



PW-performance

Lekker bezig met je micra zo. Weer leuke dingen erbij zie ik.  O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

thieme

Goed bezig!
Ziet er ook goed uit

Leo

goed bezig, die losse leiding is de carterontluchting.

je kunt die tijdelijk dichtmaken door er een klein filter te plaatsen maar eigenlijk moet het een gesloten syteem zijn

neem aan dat je de filterbox omwisseld voor de keuring ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Psydan

Erg nette updates!! Staat er ook mooi bij.
Do not underestimate what you will never understand.

Riesh

Citaat van: Leo op 13 november 2014, 22:05:35
goed bezig, die losse leiding is de carterontluchting.

je kunt die tijdelijk dichtmaken door er een klein filter te plaatsen maar eigenlijk moet het een gesloten syteem zijn

neem aan dat je de filterbox omwisseld voor de keuring ?

let op, Leo omschrijft het mischien niet helemaal goed. Je mag de carterontluchting NOOIT !!  echt dichtmaken of afsluiten dat is funest voor je blok
Micra Addict

Milo

Mooie updates, wagentje ziet er leuk uit zo!
Ga je nog omlaag?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Ik heh de carter ontluchting via een oil catch can weer aangesloten op de inlaatbuis

En milo deze micra is al 35 verlaagd ;)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Oh haha, dan moet ie nog een stukje verder zakken xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)