Mighty Mouse ...

Gestart door Riesh, 16 november 2013, 18:38:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

ook nog even wat kleine dingetjes gedaan:

1. afstandsbediening op de cpv gemaakt met knipperlicht functie. Is de vrouw ook weer blij
2. sigaretten aansteker gerepareerd, nu blijven de pluggen van de opladers tenminste weer zitten.
3. nurburgring sticker verwijderd van de achterklep.
Micra Addict

TeSprouT

Goed bezig geweest!

Citaat van: Riesh op 22 april 2014, 23:45:16
2. sigaretten aansteker gerepareerd, nu blijven de pluggen van de opladers tenminste weer zitten.

Ik heb dit probleem ook, steeds slecht contact... Hoe heb je dit kunnen fixen?
Love the potiential

Kwarkieboy


Citaat van: Riesh op 22 april 2014, 23:45:16
ook nog even wat kleine dingetjes gedaan:

1. afstandsbediening op de cpv gemaakt met knipperlicht functie. Is de vrouw ook weer blij
2. sigaretten aansteker gerepareerd, nu blijven de pluggen van de opladers tenminste weer zitten.
3. nurburgring sticker verwijderd van de achterklep.

Hoe en waar heb je die cpv aangesloten als ik vragen mag ?
Zoals je weet heb ik dat setje ook nog thuis liggen (A)
K11 '95
K11 Aztek '00

Riesh

onder het dashboard hangt de standaard cpv module. ik had niet zoveel zin om alles op te zoeken dus ik heb daarvan de plus en de min en de 2 draden die de motortjes aansturen losgeknipt en aan de  ab module gesoldeerd. als ik het niet vergeet zal ik vanavond even de kleuren opzoeken en foto's maken
Micra Addict

Kwarkieboy


Citaat van: Riesh op 23 april 2014, 17:22:58
onder het dashboard hangt de standaard cpv module. ik had niet zoveel zin om alles op te zoeken dus ik heb daarvan de plus en de min en de 2 draden die de motortjes aansturen losgeknipt en aan de  ab module gesoldeerd. als ik het niet vergeet zal ik vanavond even de kleuren opzoeken en foto's maken

Dat zou geweldig zijn !
K11 '95
K11 Aztek '00

Psydan

Citaat van: Riesh op 23 april 2014, 17:22:58
onder het dashboard hangt de standaard cpv module. ik had niet zoveel zin om alles op te zoeken dus ik heb daarvan de plus en de min en de 2 draden die de motortjes aansturen losgeknipt en aan de  ab module gesoldeerd. als ik het niet vergeet zal ik vanavond even de kleuren opzoeken en foto's maken

Ff een how-to'tje?! :)
Do not underestimate what you will never understand.

Riesh

eigenlijk niet, het kan namelijk ook beter
Micra Addict

Riesh

#142
Het was een druk, maar erg gezellig weekend:

Gisteren de auto van teSprout onder handen genomen, die update zal hij zelf nog wel plaatsen.
Vanmorgen stond Joery al voor de deur om de buitenkant van de Mighty Mouse eens goed aan te pakken.
Allereerst eens grondig gewassen, gedroogd en gekleid. Daarna is Joery met de Dap900 (polijstmachine) aan de slag gegaan:


Na 3 polijstbehandelingen (grof / middel / fijn), nog een keer wassen en insmeren met een goede wax staat de micra er nu zo bij:


Alle wasstraat krasjes (swirls) zijn verdwenen, maar ook de meeste iets diepere ouderdomskrasjes zijn weg. Ik ben superblij met het resultaat. De lak is nu net een spiegel:


En hier nog  1 van de spiegeling in het dak:


Next op de list:
Deze 14 inch "oger' velgjes monteren nadat er nieuwe banden opzitten.

De banden zijn ook al besteld: Vredestijn Sportrac 5 , ik lees/hoor daar echt alleen maar goede verhalen verhalen over.
Daarna nog even alles grijze lijsten matzwart maken , dan rijdt de vrouw er ook weer netjes bij
Micra Addict

Riesh

Micra Addict

Kwarkieboy

Wow die glimt weer lekker Riesh !!!
K11 '95
K11 Aztek '00

Leo

mooi gepoetst, die velgen gaan goed staan :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

Die glimt als een malle Riesh... Topwerk weer  O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

thieme

Ziet er goed uit Riesh! Ofterwijl top werk Joery!
Ga je bij deze ook een beetje voor OEM+ look?

TeSprouT

Wow dat is echt super netjes geworden! Ik zeg weer als nieuw, topwerk! O0
Love the potiential

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)