Mighty Mouse ...

Gestart door Riesh, 16 november 2013, 18:38:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

#120
Vandaag de micra voorzien van de GT Cupline set: verlagingsveren met (sportieve) nieuwe schokbrekers rondom. Ik heb de voorste veren 3.5 cm laten persen bij merwede springs omdat uit een eerste testfit bleek dat de veren niet laag genoeg waren naar mijn zin.
De schroefset is eronder vandaan en krijgt een nieuw baasje.
Ik ben nu helemaal tevreden met de hoogte en het comfort, achter komt straks nog iets omlaag als de audio erin zit. En het belangrijkste: de vrouw is ook tevreden met het comfort




Bijna vergeten te vermelden: Op de voorwielen zitten ondertussen Hankook Ventus Prime 2 in de maat 195/45/15
Ik was over deze banden al eerder heel tevreden op de Demio, vandaar dat ik deze nu weer gekozen heb.
De banden heb ik overigens perse NIET online gekocht. Het prijsverschil met een online aanbieder en het laten monteren bij een garage is dermate klein dat ik het risico op slechte banden niet wil nemen. Ik hoor mij teveel verhalen over banden met hoogteslag en gedoe met garantie. Ik ben naar een bedrijfje geweest in Vlaardingen waar ik al eerder goede ervaringen mee had: APK Station HBS.
Volgende week gaat de micra daar ook weer uit logeren om alle sapjes te te laten vervangen.
Micra Addict

Milo

Staat egt te gek zo Riesh.
Jammer dat de kleur vd velgen anders wordt, ik vind dit waanzinnig staan icm de kleur van de Micra.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

staat netjes riesh !
idd jammer dat de kleur anders wordt het staat super ! , ff het rode randje veranderen in de kleur van de micra en het is compleet .

RicK10

Ziet er goed uit Riesh  O0 deze kleur velgen staat goed, maar ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat

PW-performance

Mooie hoogte zo riesh. staat netjes. Velgen in donkergrijs metallic is ook mooi denk ik.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

TeSprouT

Staat echt heel goed! Netjes Riesh! O0 Hoeveel is je totale verlaging nu?

Citaat van: Riesh op 06 april 2014, 17:30:46
Ik ben naar een bedrijfje geweest in Vlaardingen waar ik al eerder goede ervaringen mee had: APK Station HBS.

Moet ik onthouden is in de buurt bij mij. ;D
Love the potiential

Joery-Joery

Nice Riesh hoogte is erg mooi zo, ik vind de kleur velgen niet passen dus maak er maar wat van  >:D

Zaak Gaap


Riesh

Citaat van: TeSprouT op 06 april 2014, 23:14:52
Staat echt heel goed! Netjes Riesh! O0 Hoeveel is je totale verlaging nu?


een cm of 6
Micra Addict

TeSprouT

Citaat van: Riesh op 07 april 2014, 12:47:20
een cm of 6

Staat echt heel netjes op de Micra, iets om over na te denken voor mezelf. ;D
Love the potiential

chiba_kun

Staat er netjes bij zo riesh!

Leo

riesh ik vind het erg goed staan zo kwa rijhoogte O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Roadrunner

Hij staat echt precies goed als je het mij vraagt. Hooguit nog een centimetertje omlaag achter.
De zwarte velgjes hebben je nog niet overtuigt? :P
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Milo

Citaat van: Roadrunner op 07 april 2014, 18:31:51
Hij staat echt precies goed als je het mij vraagt. Hooguit nog een centimetertje omlaag achter.
De zwarte velgjes hebben je nog niet overtuigt? :P

Hem wel, de vrouw niet... :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Roadrunner

Doe je links zwart en rechts wat anders :P
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.