Mighty Mouse ...

Gestart door Riesh, 16 november 2013, 18:38:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcooled_79

Nice!

Heb je misschien een voorbeeldje van het zilvergrijs dat je in gedachten hebt? Of wordt het een verrassing? ;)

Riesh

Ik heb  nog wat staan van Yamaha:

Micra Addict

MaStErTuNeR Q

lijkt wel een tintje lichter als gun metal grey maar ook weer een tintje donkerder dan traditioneel zilver grijs .

chiba_kun


TeSprouT

Staan goed die velgen, ik vind zwart ook niet verkeerd staan! O0 Misschien die rode rand een ander kleurtje geven?

Gunmetal grey is ook een erg mooie kleur, ben toevallig vlak voor mijn huis begonnen met mijn zomervelgen die kleur te geven. Resultaat komt nog.
Love the potiential

Leo

dat is een mooi kleurtje riesh ben benieuwd naar het resultaat :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Ik vind dat zwarte ook erg goed staan. Zeker eventueel straks met die zwarte kunstof delen erbij. Leuk leuk.

thieme

Staat nu al vrij goed ben benieuwd hoe het er straks uitziet met die kleur

Marco330

Ik zeg zwart! Staat hem erg goed!

chiba_kun

Zwart staat erg goed hoor. Ik zou het lekker zo laten man. ;)

Roadrunner

Ziet er erg goed uit hoor. Blijven natuurlijk stoere velgjes.
Zou eerst het grijze plastic te lijf gaan. En de velgen zwart houden, geef ze eens kans :P
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Beenius

Ik deel mijn mening met Roadrunner  O0 Vandaar dat ik al vroeg of de bumpers grijs blijven. Maar ja, het is voor iedereen persoonlijk natuurlijk! Mooi is het toch Riesh.

Kan niet fout.

Marcooled_79

Dat zilvergrijs ziet er goed uit, ik denk dat het de Mighty Mouse goed zal staan O0 Die plastic delen kun je dan misschien gelijk meenemen? (of anders BLAAAAAACK!! maken ;))

Kwarkieboy

Ik ben het met Roadrunner en Beenius eens.
Denk als je de grijze delen zwart maakt dat dat heel goed staat met de zwarte velgen. Zo niet dan kun je ze altijd nog overspuiten.
K11 '95
K11 Aztek '00

Bunny

maar dan wel zonder rood randje

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic