Ken's '95 Super S

Gestart door KenSuperS, 21 april 2013, 10:40:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiba_kun


KenSuperS

#61
goeiedag allemaal,

we hebben een heerlijk weekend gehad, autotje gewassen en gepoetst, dus wilde weer even een paar foto's delen :P

bn laatst ook op de testbank geweest bij de meeting wateringen, en ben erg verrast!
mn micratje heeft al flink wat km's gemaakt dus k had wat vermogensverlies verwacht.
echter bleek dat mn gebakkie nog 90pk's had haha!! 8)

het zit allemaal even tegen met de gti remmerij, dus dat laat nog op zich wachten
(nieuwe pennen erin, revisiesetje nodig die vandaag aanwezig is).







grtz Ken
haas en co.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

hij staat er goed bij :) 90 pk door middel van janspeed uitlaat en openluchtfilter?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

TeSprouT

Staat er netjes bij je wagen, ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord op leon z'n vraag. ;D
Love the potiential

KenSuperS

er zit inderdaad alleen een janspeed spruitstuk op en een airbox, dus met 240k km's vind k dat absoluut niet tegenvallen
haas en co.

TeSprouT

Dat is zeker niet verkeerd!
Love the potiential

S.hermsen

Welkom! Kan ik nu ook zeggen, ben net zelf ook 1 dagge lid ^-^.
Maar je bent al aardig bezig geweest, keurige start en ziet er allemaal gelikt uit : :P. Keep up the good work! Ik moet nog beginnen met mijn project, nu net sinds 1 week ook micra eigenaar.  ik heb alleen helaas weinig klus tijd ivm. Mijn Werk, zoontje enz. Maar ga zeker binnen kort beginnen.. Want als ik dit zie begint het aardig te jeuken.
Gr.

KenSuperS

hahaha bedankt mannen!!

hermsen, ik ben benieuwd wat je allemaal gaat doen dan!! goed om t horen dat k je jeuk heb bezorgd ;D
haas en co.

Jeroen330

blijft een lekker bakkie..

doet mij denken aan mijn eerste Super S.. net zo

Taxloss

Das wel heel wat anders dan de eerste S he?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Ries

Zijn er al updates ken?
Jij hebt vast niet stil gezeten ;)

KenSuperS

#72
mohge heren,

ja ja ik heb zeer zeker niet stilgezeten!! 8)
er is weer een hoop gerommeld.
van een vriend van me heb ik deze (toch wel zeldzame) 'spatbordjes' gekregen, in ruil voor een paar stnd zwarte. achterste heb ik ook, alleen moeten die nog gespoten worden.




aangezien 'impulsaankopen' mijn 2e naam is, heb ik het volgende gekocht. kon ze gewoon niet laten liggen ;D

Wilwood forged dynalite 4piston!! nieuwstaat met nieuwe crossovers en nippels.




eerst maar eens proberen om deze op de 257mm gti schijven te passen, als dat niet wil komen er alsnog clio 280mm of fiat coupe 294mm schijven.

tevens heb ik de volgende remklauwen op de sloop gevonden voor 4 tientjes, en zojuist verkocht voor 350.


dat maakte weer een paar euro's vrij voor een bestelling, dus wat doe je dan?
juist, wiechers aluminium rolkooi met kruis bestellen!! 8)
haas en co.

Riesh

Micra Addict

thieme