Tango's Tango75 :p

Gestart door Tango75, 06 augustus 2012, 17:37:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2yellow4u

Staat zeker goed! Past ook mooier in het gatje van je bumper ;)

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Kijk! Staat vele malen beter zo!

O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Mich

Ziet er stukken beter uit! In ben sowieso wel fan van de Remus einddempers :) mooi sportief maar toch bescheiden geluidje. Geen gedoe met oom agent ;)

TeSprouT

Netjes ziet er goed uit! O0

Citaat van: Mich op 22 oktober 2012, 11:30:58
Ziet er stukken beter uit! In ben sowieso wel fan van de Remus einddempers :) mooi sportief maar toch bescheiden geluidje. Geen gedoe met oom agent ;)

Helemaal mee eens!
Love the potiential

Kevertje-SYS

Veel beter zo.
Zat er onder die reflector gewoon nog een micra sticker??

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Tango75

Ik ben er zelf ook erg tevreden over... Zowel over de remus als het aanzicht van achter. De Micra heeft van zichzelf gewoon een lekker kontje en die reflector deed daar echt heel erg aan af...

Citaat van: Kevertje-SYS op 22 oktober 2012, 17:53:19
Veel beter zo.
Zat er onder die reflector gewoon nog een micra sticker??

Ja, onder de reflector kwam dus nog een micra sticker vandaan... En een originele type aanduiding. Blijkbaar is de Tango75 uitvoering dus gewoon niets meer dan een 1.3 LX met hele lelijke stickers en een afgrijselijke reflector!

Nu ben ik nog op zoek op eBay naar een k11 micra badge van na 1998 om achterop te plakken.. Maar ik twijfel nog want een GTR, Nismo of Silvia badge zou ook wel tof zijn natuurlijk!  8)

Of misschien zo'n Nissan embleem met LED verlichting erin, hoewel ik mijn vriendin waarschijnlijk niet zo gek kan krijgen dat ze daar toestemming voor geeft...  :politie:

Leo

nissan badge heb ik destijds via dealextreme gekocht.

http://dx.com/s/nissan+logo+sticker.html?sort=Price

daar verkopen ze ook de LED variant.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Tango75

#38
Nissan logo is niet zo lastig... Maar waar ik naar op zoek ben is een Micra logo. En dan de oude om precies te zijn. Dus niet degene die op de k12 en k13 zit want dat lettertype vind ik niet zo mooi...

Deze dus:


Degene die ik op eBay/marktplaats vind zijn van de k12 en die zijn met allemaal hoofdletters... En dat capslock staat mij niet zo aan ;)

Mich

zijn die zo prijzig als je ze gewoon bij een Nissan dealer bestelt?

Tango75

#40
Is ondertussen al lang geleden dat ik hier iets gepost heb. Maar dat komt onder andere omdat ik besloten heb om géén visuele updates meer uit te voeren.  Nadat afgelopen winter alle sneeuw weg was kwam er toch een partij deuken en krassen onder vandaan. Ik vermoed dat het jongelui zijn geweest die sneeuwballen maakte. Maar dat heeft mij doen besluiten om geen geld meer te steken in de uiterlijke schoonheid van mijn micra. Neemt uiteraard niet weg dat ik er niet nog steeds iedere dag van geniet!

Maar wat ik wel nog even wou delen is dat de micra deze week voor de APK is geweest en ik nu €200,- lichter ben maar de micra wel weer een jaartje verder kan! Zelf ben ik absoluut niet teleur gesteld in de Micra. Ik wist dat er wat las werk aan zat te komen, en alles bij elkaar een mooi prijsje als je het mij vraagt. Ruitenwisser vloeistof bijgevuld, stationair afgesteld, dorpel gelast, remleiding vervangen.

Ik mag weer een jaartje crossen! Woohoe...

chiba_kun

Gefeliciteerd! Jammer dat het niet meer moeder mooiste is of dat je dat ervan wilt maken (niet je nr. 1 prioriteit, maar begrijpelijk), maar wel op en top superbetrouwbaar en daar kan je inderdaad iedere dag van genieten. ;)

(buitenkant zie je toch niet als je erin zit joh)

Tango75