ReSp4wN's Micra K11 sr20de: 24 juni - dyno 155 whp - 190nm

Gestart door ReSp4wN, 01 augustus 2012, 10:12:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pluis


ReSp4wN

#271
Naven en askoppen zijn afgedraaid, 235 euro lichter, best wat geld maar is het allemaal waard  8)

Helaas nog geen fotos, maar die komen binnenkort gezien ik nu kan gaan bouwen.

to do list:

-Nieuwe ashoezen wielzijdes
-Draagarmen met poly bussen
-Fusees plaatsen
-Schroefset
-Voor wielkast wat uitrollen
-Auto wassen

Verder hapert het blok wat, random, soms bij hoge toeren soms bij lage toeren, soms niet.
Gekomen na het plaatsen van een groter uitlaatspruitstuk, not sure if  ::)

Maar dat komt ook wel goed

ReSp4wN















Foto van de auto komt nog als die gewassen is, heb nog wat problemen bij het naar links sturen een vaag geluid, denk iets in de fusee of de homokineet

De set kan achter echt niet laag gewoon, hij staat nu zelfs hoger dan voorheen.. maar goed het misstaat niet met voor iets lager.

Milo

Beetje vreemd dat jij niet laag genoeg kan, terwijl je op 16" rond rijdt?
Dan zou je toch verwachten dat je niet zo laag als mij moet terwijl ik op 14" rond rij en op mn laagste zit?

Of mis ik nu context?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

De BR serie is dan ook voor een iets ander doeleinde gebouwd dat de V1 serie
BR voor het rag werk en V1 voor hobby en performance style

Milo

Ohja, hij had een ander set. Dat was de context die ik dus miste ^^
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

PW-performance

Mooie vorderingen weer.... O0 Hoop dat je het vage geluid kan traceren. Niets erger dan bijgeluiden... >:(

Ben benieuwd naar de foto's.... :)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Joery-Joery


ReSp4wN

Citaat van: Milo op 01 augustus 2014, 13:16:04
Beetje vreemd dat jij niet laag genoeg kan, terwijl je op 16" rond rijdt?
Dan zou je toch verwachten dat je niet zo laag als mij moet terwijl ik op 14" rond rij en op mn laagste zit?

Of mis ik nu context?

Hij is nu op zijn laagst de wielkast ongeveer 58cm vanaf de grond uit me hoofd, als ik lager ga komen de veren los te liggen in de schotels, moet zeggen dat ik er toch wel beetje teleurgesteld door ben

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 01 augustus 2014, 13:34:36
De BR serie is dan ook voor een iets ander doeleinde gebouwd dan de V1 serie
BR voor het rag werk en V1 voor hobby en performance style

Ik heb op zijn hardst nog comfort terwijl die toch stug voelt, als ik 100 rij en ff snel naar links en rechts stuur hangt ie nog wel door beetje, had verwacht dat hij rockhard zou zijn dan, zeker met mijn 6kg/mm veer voor ipv 5kg/mm. maar helaas.

Verder ben ik er wel heel erg blij mee hoor haha  ;D

thieme


Marco330

Ziet er goed uit! Heel netjes.

Alleen jammer van de BC set...

ReSp4wN





Het laagste punt onder me auto is de voorpijp maar hij is niet zo heel goed te zien hier..



Hier is die wel te zien, had nog geen foto van achterste gedeelte van de set dus alhier.

Jeroen330

Je hebt gewoon te weinig gewicht achter om de veerdruk zo te krijgen dat hij verder in zakt..

Eigenlijk zou je eens het asgewicht voor en achter moeten meten.. wedden dat je schrikt?

ReSp4wN

Citaat van: Jeroen330 op 02 augustus 2014, 19:19:01
Je hebt gewoon te weinig gewicht achter om de veerdruk zo te krijgen dat hij verder in zakt..

Eigenlijk zou je eens het asgewicht voor en achter moeten meten.. wedden dat je schrikt?

Haha, dat zou het inderdaad kunnen zijn ja geen gewicht achterin, vandaar wat hoger, niet aan gedacht  ;D tnx

600 voor / 220 achter denk haha  ::)

PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods