Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Markus 1.3 16v

Oh voor ik het vergeet, ik struin regelmatig over het terrein in Exel en mocht iemand een onderdeel zoeken en niet kunnen vinden geef dan een gil, ik kan altijd even vragen en/of kijken.  :)

Milo

Citaat van: Markus 1.3 16v op 08 mei 2014, 09:46:21
@Taxloss en milo, mag ik jullie een tip geven? Ga eens kijken bij de sloop in Exel bij de gebroeders Stegeman, micra's te kust en te keur en een overvloed aan onderdelen, o.a. 2 maal k10 en minimaal een stuk of zes van het model k11 en nog wat sunny's en almera's.. :)

Bedankt voor de tip, maar Exel is voor mij 2 uur en 13 minuten rijden vanuit het kleine Zeeland.
Beetje overdreven om "even" langs te gaan haha.

Citaat van: Markus 1.3 16v op 08 mei 2014, 10:05:02
Oh voor ik het vergeet, ik struin regelmatig over het terrein in Exel en mocht iemand een onderdeel zoeken en niet kunnen vinden geef dan een gil, ik kan altijd even vragen en/of kijken.  :)

Mocht dat zo zijn hoor je me wel, dan treffen we elkaar wel eens op een meeting O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Markus 1.3 16v

Dat is idd een beetje veel ;D (ik ben een stadsgenoot van Taxloss) maar schroom niet. En ik ben zowiezo van plan om jullie meetings te bezoeken, een mooie gelegenheid om onderdelen uit te wisselen nietwaar?  :)

Taxloss

Dat is zeker een mooie gelegenheid!
Ik heb je eigenlijk nog nooit zien rijden Markus...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Markus 1.3 16v

Mijn basis is De Riet en mijn uitvalswegen zijn meestal de A1, A35, N35 en relatief weinig stadskilometers dus dat zou zo maar kunnen, maar onze mooie stad is ook best wel groot  :)

Milo

Citaat van: Milo op 08 mei 2014, 07:56:18
Ik ga zaterdag even naar de lokale sloperij, mits ze Micra's hebben staan, daar ga ik nog ff voor bellen.

FF kijken voor die ruitenwisser arm/motor(?) en nog wat andere dingetjes zoals een 1.6 luchtfilterbox van een primera of almera? Wat was het nou? :P Of maakt dat niet uit?

Zijn er nog andere mensen die nog wat nodig hebben?

Iemand hier nog een antwoord op?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MartinAir

Citaat van: Milo op 09 mei 2014, 08:02:47
Citaat van: Milo op 08 mei 2014, 07:56:18
Ik ga zaterdag even naar de lokale sloperij, mits ze Micra's hebben staan, daar ga ik nog ff voor bellen.

FF kijken voor die ruitenwisser arm/motor(?) en nog wat andere dingetjes zoals een 1.6 luchtfilterbox van een primera of almera? Wat was het nou? :P Of maakt dat niet uit?

Zijn er nog andere mensen die nog wat nodig hebben?

Iemand hier nog een antwoord op?

Stekkertje van een soundboard?  (A)
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Psydan

Hey gaat om de GA16 luchtfilterbox. Deze zitten in de Almera, Primera en 100NX 1.6.
Do not underestimate what you will never understand.

Markus 1.3 16v

Een ruitenwissermotortje is geen probleem die liggen op de plank of ik schroef deze er zelf uit, maar een luchtfilterbox van een primera en/of almera 1.6 moet ik even navragen.
Deze week lukt het mij niet meer maar in de loop van volgende week moet ik voor mijzelf toch naar Exel voor onderdelen. O0

Milo

#1044
Dank u allen, staat genoteerd :) @ MartinAir, ik zal mn ogen openhouden ;)
En bedankt Markus, ik hoor het wel O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

wat is er met je ruitewisser loos Milo ?
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 09 mei 2014, 11:33:16
wat is er met je ruitewisser loos Milo ?

Citaat van: Milo op 09 april 2014, 08:18:21
Wilde het al een tijdje posten maar ben het steeds vergeten: ik heb een hamster in mn (linker?)ruitenwisser arm/motortje zitten.
Hij is dus constant aan het piepen, heb em al verschillende keren met WD40 ingespoten maar dat werkt maar tijdelijk.
Iemand een goede oplossing? Of gwn vervangen?

Datte.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

het schijnt dat die van een primera P10 ook passen, dat zijn de beste.
Micra Addict

ReSp4wN

Ze zouden een winkel kunnen openen met die dingen haha

Milo

Sloop is er btw vorige week niet meer van gekomen, het liep op laatste moment ineens anders.
Dus momenteel staat het even gepland in de eerste week van Juni, dan heb ik vakantie dus ook meer tijd.

Heeft er iemand toevallig nog een "Patience, i'm lowered" sticker liggen? Of iets in die trend?
Als strax mn nieuwe velgjes eronder liggen en ik nog een stukje lager ga heb ik die wel nodig denk ik.
Als je er eentje hebt graag even een foto'tje, ben nogal kieskeurig >:D

Bedankt! ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)