Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Milo

Citaat van: ReSp4wN op 30 april 2014, 10:15:34
Ik zou het zo laten, de details zijn nou precies mooi op je motorkap, dak weet ik ook niet echt of ik dat zou doen

Maaaarrr, mr plastidip,  je kan het ook gewoon plastidippen je kan het als het niets is er toch weer vanaf trekken toch?  weet je iig of het wel of niet staat voordat je er n hoop geld aan uitgeeft xD

Meh, teveel werk :P
Ik laat mn dakje denk ik wel doen, als ik het zo op PsyD's Micra zag staat dat toch wel gaaf.
Ook hij had namelijk veel zwarte accenten rondom op de Micra en dat dak gewrapped misstaat dan echt niet.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Roadrunner

Voor zover je nog meer meningen nodig hebt :P
Alleen dakje zwart/donker/whatever wordt wel stoer. Je gedipte bumper maakte al een mooi verschil 8)
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

MaStErTuNeR Q

het zwart in je bumpers zorgte al voor een extra dikke diepgang in de zilvere lak van de motorkap .
en ik weet niet wat het wrappen van zo'n dakje kost maar het spuiten van een dak valt ook nog wel mee .
vooral zonder 21 % :D

buiten dit , doe wat jij mooi vind niet wat andere mooi vinden .

Milo

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 30 april 2014, 13:46:03
het zwart in je bumpers zorgte al voor een extra dikke diepgang in de zilvere lak van de motorkap .
en ik weet niet wat het wrappen van zo'n dakje kost maar het spuiten van een dak valt ook nog wel mee .
vooral zonder 21 % :D

buiten dit , doe wat jij mooi vind niet wat andere mooi vinden .

Zowel dak als motorkap wrappen was dezelfde prijs: €140
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Luuukske


Citaat van: Milo op 30 april 2014, 13:58:12

Zowel dak als motorkap wrappen was dezelfde prijs: €140

Mag je mij even vertellen waar je dat laat doen




Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ReSp4wN

Doet Tuninghouse mburg dat ook niet trouwens?

Milo

Citaat van: ReSp4wN op 01 mei 2014, 09:30:48
Doet Tuninghouse mburg dat ook niet trouwens?

Geen idee, nooit van gehoord eig ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ReSp4wN

Oh haha, lang geleden waren ze daar een porsch aan het wrappen  ;D

Milo

#1029
Ik ga zaterdag even naar de lokale sloperij, mits ze Micra's hebben staan, daar ga ik nog ff voor bellen.

FF kijken voor die ruitenwisser arm/motor(?) en nog wat andere dingetjes zoals een 1.6 luchtfilterbox van een primera of almera? Wat was het nou? :P

Zijn er nog andere mensen die nog wat nodig hebben?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

Ik wil ook nog steeds naar de sloperij. Moet ik echt eens doen. Succes iig milo
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Markus 1.3 16v

@Taxloss en milo, mag ik jullie een tip geven? Ga eens kijken bij de sloop in Exel bij de gebroeders Stegeman, micra's te kust en te keur en een overvloed aan onderdelen, o.a. 2 maal k10 en minimaal een stuk of zes van het model k11 en nog wat sunny's en almera's.. :)

Taxloss

Thanks voor de tip.
Bij Niks en Westerhaar staan er ook een boel. Wellicht heb jij daar nog wat aan.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Markus 1.3 16v

Heb je de namen mischien ook even voor mij dan google ik de adressen wel, hoe meer adresjes hoe beter het is voor iedereen, top! O0

Markus 1.3 16v

Ik heb westerhaar al gevonden, gauw maar eens kijken, dank!  O0