Micra K11 1.3 E3 HB Super S E2

Gestart door Micra1.3E3HBSuperSE2, 12 maart 2012, 22:08:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

Owhelala netjes gedaan en zien het eind resultaat graag tegemoet van de complete voorzijde.

geloof zomaar dat dit echt een UNIEKE Super S is in deze kleur en uitvoering ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Micra1.3E3HBSuperSE2

@ Red Racer, Ik hoop hem ook graag uniek te houden  :P

Vandaag weer verder gegaan met de grill. Ik was vanochtend nog niet zo tevreden met het resultaat van gisteren:

Dus in de loop van de dag bij het schadebedrijf speciaal sponsje gehaald om alles te matteren:

En aan het eind van de dag toch nog een nieuw laklaagje aan kunnen brengen :) :


Nu nog een nachtje wachten en hopen dat morgenochtend het gewenste resultaat in de werkplaats aangetroffen wordt  ;).
En dan meteen weer foto's maken van een complete neus...

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Love the potiential

Red Racer

zow zow dat lijkt wel een facelift neusje ;)



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Micra1.3E3HBSuperSE2

En dit is dan het resultaat:




Alleen één punt waar ik totaal niet tevreden mee was is dat de lak in de binnenste, "scherpe" hoekjes onder de tape is gelopen...  :'( Had dus toch nog meer tijd in het afplakken moeten steken...
Dat was dus weer de hoekjes opschuren, daarna eroverheen met m'n lakstift, licht polijsten en dan nog beetje blanke lak:



Al met al, toch wel een redelijk resultaat denk ik zo :) en dat voor de 1e keer  :P

terl

endless project =D

Rob

KEURIG! (nee caps stond uit was het schreeuwen waard :P)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Jeroen330


Joery-Joery


Red Racer

dat ziet er errrrruuuug strak uit,

pssst, je mist de afdekkapjes van je mistlichten aan bijde kanten of heb je die nog?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Micra1.3E3HBSuperSE2

Ja IDD, klopt. Ik heb ze eraf gehaald voor een klein "projectje". :P

Red Racer

?? project benieuwd heb je een sneak peak dan   ^-^


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Micra1.3E3HBSuperSE2