Micra K11 1.3 E3 HB Super S E2

Gestart door Micra1.3E3HBSuperSE2, 12 maart 2012, 22:08:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob

viel nog best mee vergeleken bij mij hahaha
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Micra1.3E3HBSuperSE2

Ja.. heb jou foto's ook gezien :P Ben er nu nog op tijd bij, zeker met de dorpels, die kunnen nog net uit het zicht gewoon zwart blijven :P Scheelt weer spuiten...

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Micra1.3E3HBSuperSE2


2yellow4u

Je bent goed bezig!
En idd een heel mooi foto-verslag, mijn complimenten hiervoor O0

Micra1.3E3HBSuperSE2

Gisteren m'n micra weer terug van het schadebedrijf: Nieuwe frontbalk en de dorpels netjes gerepareerd.

Nieuwe balk:




Dorpels:



En vandaag ook alles nog in een paar lagen stone-chip gezet. Die kunnen er weer geruime tijd tegenaan. :P

2yellow4u


Rob

netjes maar is die ene naad zo krom ?
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Micra1.3E3HBSuperSE2

#23
Ja... :( hij is een keer met een flinke klap op 'n brug geklapt. Dat was al zo toen ik hem kocht. Heb daar maar ff navraag over gedaan bij de garage Waar hij altijd z'n onderhoud kreeg.

Red Racer

netjes gedaan ik moet mijn front balk ook nog laten doen namelijk, veel werk?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Micra1.3E3HBSuperSE2

@Red Racer:
Ik vond het zelf wel meevallen. Ik zou zeggen kijk even het fotoverslag op de 1e pagina door, dan zal alles wel duidelijk zijn.
Als je gewoon goed kijkt waar alles vastzit enz. Heb je alles er zo af. En het werkt ook wel stukken makkelijker als je een brug voor handen hebt :)

Micra1.3E3HBSuperSE2

Vandaag weer lekker aan de Micra gesleuteld! :D, laatste tijd niet veel tijd voor gehad, aangezien een collega 'n projectje had lopen voor z'n R33 GTR en daarbij 2 extra handjes nodig had :P

Welnu, wat heb ik vandaag gedaan:
Aangezien ik met het poetsen van de auto de zwarte lak op de grill heel erg dun bleek te zijn en de goud/gele lak erdoorheen kwam, vond ik dat dat maar even veranderd moest worden en ben dus maar aan de slag gegaan met wat schuurpapier.
Zwarte lak was er zo af en meteen verder gegaan met het afplakken.
En dit is dan het resultaat:

Begin van de avond begonnen met spuiten.
Het 1e laagje (Matzwart):

Er zitten nu 3 laagjes op... Morgen nog even nat schuren en dan nog een laagje er overheen.

En de rest van de avond bezig geweest met het opbouwen van de micra (op de grill na dan :P ):


Meteen koelvloeistof ververst en airco opnieuw gevuld:


Heb nu jammer genoeg niet heel veel foto's gemaakt voor een mooi verslag, net als de vorige keer... :P

Jeroen330


Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Rob

mooi man dacht ff dat je bezig was met een facelift grill inbouwen maar dat was gezichtsbedrog
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed