Jano zijn K10 2.0 GTi

Gestart door Jano, 12 december 2011, 19:42:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

goed om te lezen dat er nog aan gewerkt wordt
Micra Addict

Milo

Vetjessss!
Ik wil ook ooit nog wel eens een SR20DE(T) erin hebben, lijkt me wel dope :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

sr20de is inderdaad heel gaaf.
Micra Addict

Red Racer

Citaat van: Riesh op 11 oktober 2012, 17:16:00
goed om te lezen dat er nog aan gewerkt wordt

idd leuk om vervolg te zien.

sr20 in een k10 is helegaar kikkuh met gewicht pk verhouding.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jano

Citaat van: Riesh op 11 oktober 2012, 17:40:45

sr20de is inderdaad heel gaaf.


Dat zoiezo. Ik rij al 8 jaar SR20DE :)

Citaat van: Red Racer op 11 oktober 2012, 19:22:17

sr20 in een k10 is helegaar kikkuh met gewicht pk verhouding.


'T gaat wel een uitdaging worden om zijn wegligging zo goed mogelijk te krijgen, gezien het maar een licht karretje is en er door alles wat er voorin vervangen word er aardig wat gewicht voor bijkomt :)

Challenge

Je merkt zeker dat er extra gewicht voor ligt,juiste aanpassingen scheelt een hoop.
Bij mijn k11 lag het meest gewicht net voor de as en dat scheelt ook een hoop.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Jano

Dat zal bij mij niet anders zijn :)

Jano

Blok ligt er inmiddels in, en ik rij er al een weekje of anderhalf mee. Her en der nog wat kinderziektes, maar hij loopt lekker :) Ook meteen bij de RDW geweest en die hebben hem goed- en omgekeurd naar een 2.0  :wave:

Leo

Citaat van: Jano op 04 maart 2013, 21:24:35