Jano zijn K10 2.0 GTi

Gestart door Jano, 12 december 2011, 19:42:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kevertje-SYS

Citaat van: Riesh op 18 januari 2012, 19:00:50
ik verkocht hem met buitenspiegels , ze lagen alleen los in het interieur :)
binnenspiegel had ik ineens in mijn hand toen ik hem wilde verstellen...

die oldskool spiegels ben ik heel benieuwd naar op de auto, ben er zelf nooit aan toegekomen.

Zelfs zo los dat ik eerst de complete unit in elkaar kon zetten haha.
Hoe dan ook dit is het topic van Jano
Is daar al enige vordering in?

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Jano

Staat nu bij de garage, morgen apk. heb zoiezo een lekker uitlaat, maar hoop dat het daarbij blijft, al vrees ik van niet. We duimen morgen...

Jano

Viel me al met al toch erg mee. Wist al dat de uitlaat lek was, dus dat loop ik Vrijdag ff na, gaat ie voor het eerst op de brug, dus ook meteen ff een bodeminspectie doen.
Voor de rest een wiellager LV en wat kleine dingentjes. had eigenlijk erger verwacht :)

2yellow4u


Red Racer

geen jinge bolide met veeel eigenaars en km's en toch weinig aan op te merken O0


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jano

Idd, ben er erg blij mee :)

Joery-Joery

En als er onderdelen vervangen moeten worden dan valt de prijs daarvan vaak ook nog mee.

Jano

Idd! Wiellager heb ik ff voor geinformeerd bij de automat. 90 euro voor 1 zijde. heb nu via winparts voor 3 tientjes beide kanten!  ;D

Rob

Citaat van: Red Racer op 24 januari 2012, 17:35:56
geen jinge bolide met veeel eigenaars en km's en toch weinig aan op te merken O0
oehhh lees ik daar nou een soort van kat naar de kleine skyline van casper :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Kevertje-SYS

Is daar wel veel aan op te merken dan?

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Red Racer

dacht het niet, als ie zo makkelijk door de apk kan


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Kevertje-SYS

Ik had het over de opmerking van defqon

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Rob

haha nou komt er op neer dat sommige auto's een sl*tje zijn :P en die groene is ook van de een naar de ander gegaan, maar daar heeft casper wel meer ervaring mee @ zijn prim dat is er ook zo eentje :P ;) (niks op tegen) haha
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Jano

Nou, Micra is door de APK. Heb ook al een SR20DE gekocht, dus begin is gemaakt.
Porsche stoelen ga ik toch niet inbouwen, niet bij stil gestaan dat deze stoelen niet echt geschikt zijn voor 4 punts gordels :(

Maar, ik heb al een mooi setje gezien die ik wil, maar dan ben ik wel ff 600 euro lichter....

Jano

Gisteren weer ff een dagje gehobbied aan de Micra. Alle zichtbare beginnende roestplakjes in de interieur afgeschuurd en behandeld met Noverox...




En begonnen aan een mal voor de rolkooi. De basis staat...