Jano zijn K10 2.0 GTi

Gestart door Jano, 12 december 2011, 19:42:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

the legend

Als je extreem gaat gaan er dingen stuk en Jano kennende word ook dit probleem weer opgelost en komt het racemonster sterker eruit als ooit tevoren >:D

Jano

Komt wel weer goed idd!! Tot kort geleden is het ook mijn daily geweest. Besloten het serieuzer aan te pakken en er echt alleen een racemonstertje van de maken.
Volledig strippen, rolkooi maken, metamorfose geven en nog wat dingentjes 
En als ie nou toch stil staat van de winter meteen ff gebruik maken van de gelegenheid en alvast wat van de velen veranderingen doen die ik al in mijn hoofd heb :)

Fotos zogauw ik er aan ga beginnen. Momenteel nog veel te druk met o.a. andere klusjes voor andere MFCers  O0


Taxloss

Ben heel benieuwd baar het resultaat. Haha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

ReSp4wN


Jano

Oja hij rijdt al lang weer.
Motor eruit gehaald, koppeling vervangen, vloeistoffen vervangen, accu naar achteren gegooid, volledige kuipjes erin en nog meer zooi eruit gesloopt.
Uitlaat laatste op de ring alweer kapot gereden, maar die is ook alweer gemaakt :)

Maar ik zit ook al met de gedachte te spelen om hem te verkopen... meer motor te gaan rijden  >:D

Leo

Tijdje terug heb ik stukje mogen meerijden met jano en dit is echt een bommetje.

Auto weegt niks en heef meer vermogen dan de tellerunit aankan :D

Heb je een richtprijs in gedachten ? Almera daily bevalt ook nog steeds prima ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jano

Joah, Almera bevalt nog wel. Volgend jaar weer eens kijken voor wat anders. Richtprijs word 2750