[REBUILD] K10 Topic Super S

Gestart door Provo, 19 augustus 2011, 20:42:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Provo

#45
Vandaag ng wat verder geknutseld... De bekabeling van audio (merci Kevertje) is nu wel goed geplaatst.

Ik ga bovenop het klokje van de Super S 3 schakelaars voorzien:
-sub on/off
-ventilator on/off
-neon on/off

Kabels zijn ook getrokken en het voorste interieur zit er ook al in en het begint er al wat meer op te trekken!







Kabels voor de schakelaars, ook zie je n schakelaartje zitten voor achteruit (contactje op de versnellingsbak sneuvelen altijd bij n K10  ;D )





Deurstijlen zijn ook in orde! En als je goed ziet op de foto zie je ook datk mijn dakstijlen dicht heb gemaakt!



Instrumentatie bordje mét het toerental erop  :)





Alleen het frontje ben ik ng niet zeker van  :-\ misschien beter zwart maken???



Zonder frontje... Ziet er wel goed uit zo  :)
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Bunny

Bruut, ben benieuwd hoe die er in het echt uit ziet.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Provo

Ik wil wel eens n meeting bijwonen! Doen jullie er geen ergens in de buurt van Eindhoven? dat valt voor mij nog te doen om eens af te komen (sinds ik in België woon)! Jammer genoeg datk dan mijn Micra aanhangwagen niet kan meepakke  :'(
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Kevertje-SYS

Dat met die dakstijlen wil ik zelf ook doen
Ziet er super uit

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Provo

..en we blijven maar fotos uploaden ^^ wat hebben we vandaag gedaan:

*kachel aangesloten
*mistlamp achter gerepareerd
*remmen nagekeken en nogmaals ontlucht
*interieur er volledig ingeplaatst
*Beugels van de neon (rechtsachter) vervangen. het wiel raakte mijn neon licht dus hebben we een kunstof plaatje tussen het chasis en de body kit gestoken



Eerst met beugels wat niet goed was -.-



nu met kunstofplaatje wat veel beter is en ziet er ook properder uit!



volledig uitneembaar voor naar de keuring te gaan!







Interieur erin!




hier zie je het kleurverschil als er meer licht is

Under the hood







nog n beetje roest wegwerken en die moet proper zijn, hij is bijna volledig af en dan kan die eind dees week naar de keuring! Moet nog wel achterste ruit plaatsen en hier en daar nog wat prutsen...
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Red Racer

hij ziet er zeer proper uit O0

als je er nog een setje 35mm verlagingsveren onder hangt is ie nog mooier ;)

Heb nog een tipie voor de stoelen: doe er een nette stoelhoes omheen om je wangen van de kuipstoelen te behouden op instapslijtage, en druk je hoofdsteunen even naar beneden toe dat je rubbers er nog tussenziet en niet die stalen penen, ziet er net even mooier uit dan xzo hoog.

voor je grill kan je de orginele grill open zagen en aleen een zwarte gaas achter kitten om ook een beetje dat pre-facelift grill na te bootsen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Provo

Ben nog deze week naar de auto sloop geweest en ben daar een apart modelletje van een Micra tegengekomen: 1.2 DX deze auto heeft een EGR klepen houd rekening zelfs met de inlaattemp van de lucht. Ze hebben zerlf ook een aparte vac. pomp!







Heb wat spulletjes afgehaalt voor op mijn micra te zette: de grill, spiegel rubbers, achteruitkijkspiegel, luchtinlaat, batterijhouder, pluggen, voorste motorsteun, zwarte grill,...



Heb ook al nieuwe banden, de achteruit is (eindelijk) geplakt en de micra is nu volledig klaar voor de keuring! Met de grill ga ik volgens Red Racer de spijltjes er tussen uit laten. Ik kan jammer genoeg mijn auto niet verlagen sinds er neon verlichting in de weg zit.

grtz

Provo
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Provo

Auto is door de keuring geraakt, tankdekseltje zit erop, en wieldopjes... dacht nog eens even een foto update ;-)







Grtz
Provo
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Riesh

Micra Addict

Bunny

Kleur past echt mooi bij de auto  O0

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Provo

N goede dag luitjes!

Lang geleden datk nog eens heb gepost, we zitte ondertusse al 15.000km verder! Maar ondertussen hebben we al de voorste mistlampen gevonden, hebben we een trekhaak geinstalleerd en zijn we begonnen aan het nieuwe project! De Micra Remork! Het is de bedoeling dat de voorkant een huisje wordt, ik heb sinds eergistere ook al een kachel gestoken met kachel hoedje, die foto zal wat later kome. Geniet al vast van de volgende foto's!

m.v.g.
Provo







Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Provo

Goh ouwe dan nog wel, kben net maar 22 geworde! Maar toch bedankt :p In ieder geval even miss nog melden wat er aan moet gebeuren:
-Veel plamuur werk!
-Gelast en verstevigd worden
-Bloempot met madeliefje op vensterbank
-Rookmachine op kachelpijp aansluiten? (optioneel)
-Een discobal vanbinnen
-Uitneembare BBQ en tap voor als we es weg gaan
-Behange met old-school behangpapier voor vanbinnen
-Natuurlijk moet de buitenkant opnieuw  worden gespoten in dezelfde kleur!
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Zeurdoos


Bunny

Kom je ook naar Automaxx summer edition? zou wel vet zijn, heb je ook gelijk een streefdatum :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic