[REBUILD] K10 Topic Super S

Gestart door Provo, 19 augustus 2011, 20:42:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kevertje-SYS

En een remork zal wel aanhanger betekenen denk ik.
Een klant op mn werk heeft ook zo een aanhanger gemaakt van een busje
En ik weet een paar jaar geleden altijd iemand met een scirocco op events kwam met een aanhanger in dezelfde stijl
Ik weet niet of dit in nl verboden is eigenlijk.

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Joery-Joery

Als het goed is heeft er een hele tijd ook iemand met een k10 aanhanger in NL gereden, een donkerpaarse k10 en volgens mij is hij/zij ook een bekende of oud-bekende van de club.

Provo

Ik heb een foto van die Micra gezien, mooi modelletje trouwens, ik wist niet da die aan jullie club gerelateerd was. Ik heb vandaag problemen gehad met mijn grijze micra, ik had de carb van de super s op de grijze gezet ma k kreeg het stat. toerental ni geregeld. Dus hadk beslote om terug de oude erop te montere. Had ik 1 ding over het hoofd gezien en geen nieuwe dichting tussen de carburator en het inlaat spruitstuk te steken. Benzine en koelwater (???) vlogen er langs alle kanten tussenuit  :-\ Ik wist niet dat er koelwater langs de carburator ging? vond ik heel bizar...

Morgen nieuwe dichtingen bestellen en nieuwe rubbers en ophangingrubbers voor de super s bestellen want vrjdag komt die terug van de spuiterij.
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Provo

Eindelijk een foto toestel bemachtigt! Ik ben gisteren naar de spuiterij gegaan en was verschoten van de kleur hoe speciaal ze was, anyway foto's zullen wel meer zeggen: ENJOY!!


De deuren en gardebou de kleur ziet er op foto (raar genoeg) heel erg oranje uit maar in het echt is deze meer bruin in het licht komt het oranje meer omhoog! gewoonweg een zalige kleur ^^


Spoiler en frontje


De Super S body kit


Achterbumper


De voorbumper (was gescheurd)


...en zo hebben we het opgelost. :p


De motorkap (onderkant) mét het ruitjespatroon erin


De auto klaar om gespoten te worden, helemaal opgescheurd en bijgeplamuurd


De auto nogmaals deze keer vanvoor het ruitjespatroon dat ze aan het aanleggen zijn


Het ruitjespatroon nog eens!

Vandaag word de auto gespoten afgeleverd aan het magazijn dus het gaat spannend zijn! Ik zoek nog wel 2 mistlampen vanvoor, en ik krijg ze niet besteld, iemand enig idee?

Laat maar iets weten wat jullie ervan vinden!

Gegroet!
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery

Hele mooie kleur, veel beter dan op de foto's die je eerst liet zien.  O0

Kevertje-SYS

Ben echt heel benieuwd naar het resultaat als de auto weer compleet is.
Ziet er nu al super uit

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

FRmicra


Red Racer

WHoohw dat is echt een heerlijke schitterende mooie kleur die je op een micra kan spuiten, je zal met show and shine heel wat bekers kunnne winnen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u

Wat is dat een ontzettend mooie en aparte kleur O0

Provo

Bedankt voor de goede reacties, vandaag is de auto gespoten en het ziet er netjes uit! Nu alles er proper en shiny insteken en dan gaat knalle worden!!
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Riesh

ik stel mijn mening bij, deze kleur is super
Micra Addict

TeSprouT

Erg gave kleur! Ben heel benieuwd naar het resultaat!  O0
Love the potiential

Provo

Beste mensjes!

Vandaag wat onderdelen van de motor gekuist en deze erin gelepeld en het resultaat was shitterend!!! Zal wel de ruitewisservloeistof op een andere plaats moeten zetten anders zijn mijn ruitjes weg  :'(



Hier de gespoten auto, de kleur bruin is nu meer te zien sinds dat er weinig lichtinval was. Dus meer licht, hoe meer oranje de kleur word  :P







De ruitjes...



Velgen ook ineens meegespoten en voorzien met een zwarte rand



De beruchte MA12 engine! ik heb de leidingen en losse onderdelen, motorsteunen met hittebestendige verf geschilderd. Kleppendeksel is ook in dezelfde kleur als de auto.





Motor erin SWEEEEEET en lekker shiny :-P

Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!