1.4tje

Gestart door Vleespet, 12 maart 2011, 21:09:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bunny

Wat kan je daar bovenop allemaal instellen?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Rob

hard heid van de dempers en de schuinte van je as als ik het goed heb (zodat je rijvlijk vlak staat of schuiner) heeft een benaming ligt op puntje van me tong

ziet er goed uit kerel
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

oehwww netjes, is het ook waar voor zoveel geld?

dat zou ook bij mij kunnen passen onder de auto,hoe zien die achterste veren er uit?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Vleespet

Je kan er de CAMBER mee stellen, en de hardheid inderdaad. Camber is zeg maar of je met x-benen staat, of O benen, or recht zoals het hoort. Daarmee staan de wielen dus beter recht op de weg zoals het hoort (en minder slijten)

Ja, het is erg mooi spul en ik vind het hele dikke sh#t!

De achterste veren heb ik niet op de foto staan. Maar de spacer zit aan de draagarm vast gebout, daarop staat de veer die daarna geklemd staat onder de auto.

Rob

Camber dat was het woord ja! BINGOOOO
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Vleespet

Yahtzee!

De Wiegers Veerpootbrug die ik besteld had is helaas niet een goede. 1 van de 4 gaten komt niet overeen met de bouten van de veerpoten!  :-\

Dus die zit er nog niet op. Hopelijk komt Stroeve met een goed antwoord hierop.

Challenge

Netjes hoor!
Altijd leuk een schroefsetje,maar doe mij er tussen in.....Kan je hier in omgeving rotterdam nog een beetje vlot rijden....
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Vleespet

Zo, beetje zitten spelen met de Micra en Photoshop  :P


Rob

mooie shop de micra springt er alleen iets te veel uit ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Riesh

komt omdat de verhoudingen de lichtval/schaduw niet helemaal kloppen. Maar op zich een hele mooie shop
Micra Addict

Vleespet

Ha, dank jullie. Het is denk ik door de lichtval, maar ja. Kan niet alles hebben he  ^-^

emiel

 O0 O0 O0

Ziet er strak uit!

Pobresh

#87
leeg

Vleespet

#88
Tja, wielen zwart maken. De een is voor, de ander is tegen.  De een vindt het racey staan, de ander vindt het dan op wintervelgen lijken.  Ik vind het zelf in ieder geval wel mooi staan, vooral bij een grijze auto. Maar de tijd zal het leren of ik het nog eens doe. Nu laat ik ze nog zo.  O0

De originele Micra veerpoten zitten precies het zelfde bevestigd aan het fusee als deze; gewoon 2 bouten. Je zóu daar natuurlijk magic camberbouten kunnen gebruiken. Deze kan je denk ik in elk fusee stoppen, los van het merk auto.

Deze BC veerpoten hebben dit juist als extraatje, door de mogelijkheid ze bovenop te kunnen verstellen.

Citaat van: Pobreshsorry als ik domme vragen stel, ben nog niet helemaal thuis in de specifieke micra wereld
Je mag toch alles vragen man. En ik ben ook maar een Micra-beginner hahaha, dus correct me if I am wrong guys

Pobresh

#89
leeg