1.4tje

Gestart door Vleespet, 12 maart 2011, 21:09:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vleespet

Ja, die wil ik nog wel eens op mijn auto zetten Rob.  ::)
In wat voor staat zijn die van jou, want je verkocht ze eerst toch compleet met blokken en schijven?
Ik had namelijk al eens een setje klauwen gekocht maar die zijn zo ver hene dat het eigenlijk geen zin heeft ze te reviseren. Ik wil ze namelijk wel netjes hebben voor ik ze rood lak.

TeSprouT

Gaaf die velgen staat die auto goed! O0
Love the potiential

Vleespet

Thanx.

Trouwens, zat nog ff te denken. Maar dat rollen lijkt me weinig zin hebben. Want, ik denk dat mijn banden de spatbordrand raken bij heftig inveren als ze uit- of ingestuurd zijn. Dan raken ze dus gewoon de onderkant van het spatbord.
Rechtuit gaat alles prima en zou ie zeker nog lager kunnen. Maar zodra ze uitgestuurd zijn komen ze in de buurt van de rand.

Uitrollen geeft meer ruimte als wielen tegen de binnenkant aan komen, ook bij recht uit. Toch???

ex streetlegal micra

sorry ff mijn visie op een zilveren micra los gelaten
(als ik een micra had gekocht waren dit mijn plannen)
simpel te realiseren met behulp van een paar spuitbussen


mijn paint skils zijn niet je van het maar het idee is zichtbaar
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Vleespet

#154
Ja, da's ook geinig inderdaad.
Ik was net met de zwarte opening bezig. Ik zal jouw idee ook nog namaken (digitaal dan he)  ;)



[ EDIT ]
En dit is ook een idee inderdaad:

ex streetlegal micra

If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Vleespet

Ja, mooi! Maar jij zegt 'Simpel' maar ik denk daar toch iets anders over.

Ik houd niet zo van verf haha. En vooral de voorbumper heeft veel te lijden van steenslag. Dus de lak moet goed zijn en blijven hechten.
Dat zal in ieder geval VEEL schuren zijn, primeren, schuren, primeren, lakken, schuren, lakken, schuren, lakken.... En dan vergeet nog even af te plakken  :D

En als de voorkant gaat, moeten de dorpels en achterbumper ook.... Niet zomaar een zaterdagochtendklusje zeg maar hehe

Milo

Vind het zelf mooier als je het origineel zou laten denkik.
Tenzij er een beter zichtbaar voorbeeld zou zijn.
Maar zoals ik het nu zie, vind het origineel mooier.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Vleespet

Ja, origineel heeft meer kans hoor. Maar ideeën opdoen is leuk!

Lastige met dat laatste idee van Ex Streetlagal Micra" is dat er naden in het kunststof lopen tussen wat origineel donkergrijs is en wat lichtgrijs is. Dit zou je dan ook moeten maken op de nieuwe verfnaad om het er mooi uit te laten zien. En dat lijkt me erg veel werk.

Het donkergrijs zwart maken blijft een serieus idee, ooit eens....  8)

Rob

heb 2 setjes die ene waren van een maa van me
die ik nu nog heb liggen heb ik op de sloop opgevist :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Vleespet

hehe dan zijn ze waarschijnlijk net zo mooi als die ik al heb.... Toch bedankt voor meedenken!

Rob

vind die laste fotoshop het meest eigenwijze wordt jou wagen meer persoonlijk mee van het dat is die :P

en ja de remmen zitten beetje onder de olie nu maar wel redelijk schoon ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Vleespet

Stuur me anders ff een email met een duidelijke foto van die dingen Rob. Wie weet. Remolie is niet al te erg... Maar hoe zijn de zuigertjes en rubbers.....?

Rob

ze moeten ff uit elkaar denk ik om de roest er af te halen en vuil (glijpennen er uit en je kan er bij gok ik zou het zelf aan durven)

ze bewegen goed



edit: hoe verkeerde foto nu wel goede
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Vleespet

Thanx Rob. Die ik heb liggen zijn ongeveer het zelfde dus ik win er niets mee.
Toch bedankt voor moeite.