1.4tje

Gestart door Vleespet, 12 maart 2011, 21:09:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

zozo van heel wat pk naar een toch wat mindere auto.

heb je de auto al mogen halen


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Vleespet

Ja, ach alles went  O0

Ik heb hem zaterdag opgehaald. Dus ik kan al Micrasturen

Vleespet

#17
Mensen,

ik wilde een veren/demper setje bestellen om de auto 30mm lager te leggen (huidige dempers zijn redelijk op)

Ik had een mooie Weitec set gevonden bij Stroeve, voor 475, maar die schijnt al sinds 2004 niet meer geleverd te kunnen worden  >:( (stonden alleen nog wel op hun website....)

Maar het enige wat ik verder vind zijn OF hele dure schroefsets OF alleen verlagingsveren.
Heeft iemand nog slimme adressen voor een mooi setje?

Red Racer

zijn ze niet makkelijk via ebay te verkrijgen dan?



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

davey

joossie220 heeft laatst een mooie deal gemaakt bij stroeve met een koniset omdat die weitecset niet meer leverbaar was. wellicht kun je hem eens informeren over de in's en out's van deze deal.

succes
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Vleespet

@Davey: Stroeve kwam ook met zoiets inderdaad; maar dat bestond uit verschillende dempers voor en achter met veren erbij geloof ik. Ik weet niet of dat nou zo'n mooie set is.

Joossie220, leest u mee?

@Red Racer: ik heb geen idee nog; ik ben niet zo van de Ebay...

Joosie200

Citaat van: Vleespet op 18 maart 2011, 16:43:24
Mensen,

ik wilde een veren/demper setje bestellen om de auto 30mm lager te leggen (huidige dempers zijn redelijk op)

Ik had een mooie Weitec set gevonden bij Stroeve, voor 475, maar die schijnt al sinds 2004 niet meer geleverd te kunnen worden  >:( (stonden alleen nog wel op hun website....)

Daar liep ik ook tegen aan. Uiteindelijk heb ik via Stroeve het op een akkoordje kunnen gooien dat met bijbetaling ik Koni Geel rondom kreeg + Weitec verlagingsveren. Inclusief montage + uitlijning was ik 125 euro duurder uit.

Vleespet

#22
Citaat van: Joosie200 op 18 maart 2011, 22:46:58

Daar liep ik ook tegen aan. Uiteindelijk heb ik via Stroeve het op een akkoordje kunnen gooien dat met bijbetaling ik Koni Geel rondom kreeg + Weitec verlagingsveren. Inclusief montage + uitlijning was ik 125 euro duurder uit.

Oke, nou dat klinkt toch wel goed. En hoe bevalt die set jou?

[EDIT] Ik neem trouwens aan dat de 1.4tjes gewoon de zelfde dempers en veren gebruiken als de 1.0's en 1.3's?

monstermicra11

Volgens mij zijn de dempers hetzelfde, er is bij mijn weten geef k11 phase 2 onderstel ofzo. Maar wat weet ik er nou van, ik heb een micra van 400 uit zoetermeer...

Vleespet

 :wave:

Jij weet er vast zat vanaf.

Maar op verschillende sites wordt verschil gemaakt tussen de 1.0's/1.3's en de 1.4's, vandaar....

monstermicra11

Ik denk zelf dat dit met de mate van zakken te maken heeft, maar ook ik maak fouten duss.
Dat photobucket doet niet wat ik wil. Graag wat meer info...

Vleespet

Citaat van: monstermicra11 op 19 maart 2011, 08:43:53
Dat photobucket doet niet wat ik wil. Graag wat meer info...

Jij bedoelt dat van foto's posten op een forum?
Maak een account aan op een site zoals photobucket. Als je daar een account hebt kan je daar foto's uploaden. Foto's die daar staan (of ergens anders op internet) kan je op een forum posten door het webadres van die foto tussen de volgende codes te zetten: [ IMG ] en [ /IMG ] (maar dan zonder de spaties)


Micra SRi

Citaat van: Vleespet op 18 maart 2011, 16:43:24
Mensen,

ik wilde een veren/demper setje bestellen om de auto 30mm lager te leggen (huidige dempers zijn redelijk op)

Ik had een mooie Weitec set gevonden bij Stroeve, voor 475, maar die schijnt al sinds 2004 niet meer geleverd te kunnen worden  >:( (stonden alleen nog wel op hun website....)

Maar het enige wat ik verder vind zijn OF hele dure schroefsets OF alleen verlagingsveren.
Heeft iemand nog slimme adressen voor een mooi setje?


Deze Jjc (Japanse Drift Pro System) schroefset heb ik er onder zitten, komt uit Japan (heeft 2e hands €400 gekost)
Is te vergelijken met Intrax, maar heeft wat meer comfort.
Succes met het zoeken.

gr.
Luigi





Vleespet

Citaat van: Micra SRi op 19 maart 2011, 18:24:57Deze Jjc (Japanse Drift Pro System) schroefset heb ik er onder zitten, komt uit Japan (heeft 2e hands €400 gekost)
Is te vergelijken met Intrax, maar heeft wat meer comfort.
Succes met het zoeken.

gr.
Luigi




Dat ziet er ook goed uit inderdaad. Hmm. Na het weekend even wat bedrijven bellen

monstermicra11

Ben je zo blij dat je wel kunt fietsen?? Hahaha!