Taxloss' New Ride

Gestart door Taxloss, 24 oktober 2010, 16:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Taxloss

De spuiter bracht het iets subtieler, maar die bedoelde eigenlijk hetzelfde. haha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Heb de spiegels van de auto gehaald!
Voor het spuiten, ging lekker snel.

Bumper hebben we geprobeerd, maar ik krijg met geen mogelijkheid de gril los. Dus kan niet bij alle bouten en moeren komen waar ik bij wil. Hopelijk kunnen ze hem zo ook spuiten.

Heb het LOGO van de voorkant afgehaald, vind ik zelf erg mooi staan, hij lijkt veel dikker daardoor. Ik zal als ik de auto terug heb even een foto maken.

Morgen is hij aan de beurt!

SPANNEND!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nismo

Zonder logo is idd veel mooier. Maar ja was niet mijn auto :P

Ben benieuwd Nicole!

Anti autostyle!!

Taxloss

Heb hem vandaag weggebracht. Heb een mega stoere leenauto... gehehe een MATIZ :(, maar ja ik zit droog!

Ik vind hem ook veel mooier zonder logo Fred, gelukkig was de lak onder het logo nog in super goede staat! Vind hem er echt dikker door lijken.

Misschien was het toch de spanning, heb vanmorgen de auto weggebracht. Heb op mijn werk een intake gesprel gehad met een paar ouders en toen ziek naar huis gegaan.

Voel me echt belabberd.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

kijk je wel uit waneer je de micra achter het huis heb staan want ik hoorde dat er in almeloo een piromaan rond loopt, hufter.

zouden wel een foto willen zien van die chevrolet :P:


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Zet hem in de garage. Lijkt me het beste. Ik zal nog wel een foto maken van de matiz deze week.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Micra-K12

Niks mis met de Matiz hoor :) Prima karretjes, gaan nooit stuk!

Ed

Gaan nooit stuk,dan zou je eens met mijn moeder moeten gaan praten.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Micra-K12

Citaat van: Ed op 16 november 2010, 11:01:23
Gaan nooit stuk,dan zou je eens met mijn moeder moeten gaan praten.

Wellicht heeft ze dan de Matiz M100. Oftewel de eerste generatie. Wereldwijd de meest verkocht compacte auto sinds '98.

Taxloss

Ik kan niet zeggen dat ik hem echt mooi ofzo vind. Maar hij rijdt wel lekker! haha. Jah een oude Matiz is het nog. Wel de luxe uitvoering.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jetske_Dobma

Kijk je uit dat je niet wegwaait?  :D
Padom tsssss...

Micra-K12

Citaat van: Taxloss op 16 november 2010, 11:25:37
Ik kan niet zeggen dat ik hem echt mooi ofzo vind. Maar hij rijdt wel lekker! haha. Jah een oude Matiz is het nog. Wel de luxe uitvoering.

3 pittertje he :D

Red Racer

de luxe uitvoering nog wel, uitslover :D :)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Citaat van: Micra-K12 op 16 november 2010, 11:44:49
Citaat van: Taxloss op 16 november 2010, 11:25:37
Ik kan niet zeggen dat ik hem echt mooi ofzo vind. Maar hij rijdt wel lekker! haha. Jah een oude Matiz is het nog. Wel de luxe uitvoering.

3 pittertje he :D

dat weet ik eigenlijk niet zeker, zal van de week eens kijken, ben nog niet buiten geweest, ben ziek namelijk
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Beste Allemaal,

Vandaag werd ik gebeld door de spuiter, de onderdelen van de auto waren gespoten en ik moest maar even komen kijken.
Ik ben er naartoe gegaan met mijn foto toestel in de aanslag. Ik wil jullie graag even laten meegenieten van wat ik heb gezien.
Morgen wordt hij verder in elkaar gezet en helemaal kant en klaar gemaakt. Ik ben heel benieuwd hoe hij er in zijn geheel uit gaat zien.

Leuk detail, de onderlip is anders dan de vorige, deze is helemaal dicht. Ben heel benieuwd hoe het zal staan.

Verder was er ook nog SLECHT nieuws, er zit namelijk een behoorlijk gat in de bodem van de auto!!!











I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...