Taxloss' New Ride

Gestart door Taxloss, 24 oktober 2010, 16:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

davey

zo dat is een boel geld! ik heb eigenlijk geen idee hoeveel je kan spuiten met een halve liter...

gr davey
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

2yellow4u

#61
Veel succes 15 november met het spuiten!
Zit er goud verwerkt in die verf..Holy Moly..wat een prijs :D

Nu moet natuurlijk wel gezegd, dat het een speciale metalic verf is,
die in verschillende licht-invalshoeken een andere kleur geeft!

Ed

Ja en dan maar hopen dat die spuiter dezelfde swing heeft en niet dat hij het van de verkeerde kant af gaat spuiten want dan is het effect helemaal weg.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

nismo

Oftewel een parelmoer lak. Daar zitten 6 of 7 kleuren in verwerkt. Moelijk verhaal maar daardoor verkleurd de auto.

Anti autostyle!!

Red Racer

laat je dan de auto voor een gedeelte overspuiten of helemaal?

want ik heb zo her en der ook wel wat grondverf plekjes.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

blij dat mijne gewoon zwart is! omg wat een prijs kaartje
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Taxloss

Citaat van: Ed op 02 november 2010, 15:43:05
Ja en dan maar hopen dat die spuiter dezelfde swing heeft en niet dat hij het van de verkeerde kant af gaat spuiten want dan is het effect helemaal weg.

daar heb ik nog naar gevraagd of ze daar op konden letten, want het is veel geld. Ik heb ze ook beloofd dat ik zeer kieskeurig zal zijn voor deze prijs en dat ik goede kwaliteit verwacht.

Ik bedoel, de spuitkosten komen er ook nog overheen.
We zullen zien. Ik ben heel erg benieuwd.

Volgens de spuiter is juist een makkelijk te spuiten lak. Omdat e auto toch bij iedere stap al van kleur veranderd. Maar goed, dat is het probleem van de spuiter toch?
Ik ben kieskeurig en betaal pas als ik het perfect vind.... toch?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob

tja ben het met je eens betalen als je het netjes vind en uit een bepaalde hoek moet het wel 1 kleur zijn vind ik
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Bahamut

400 voor een 1/2 liter :o

dacht dat ik in verhouding duur was met mijn versnellingsbak.
nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW

Micra-K12

Nicole, ga niet losse delen laten spuiten! Zoals Ed al aangeeft, de spuiter moet een juist swing hebben. Daarnaast door de kleur overloop moet je meerdere delen in 1 keer spuiten.

Dus voorbumper spuiten? Motorkap en zijschermen uitspuiten.

Taxloss

Motorkap wordt ook gespoten en ze spuiten uit over de zijschermen. Ik heb alle dingen die op het forum aangegevn worden genoemd bij de spuiter en hij zegt dat hij met alles rekening houd en het goed voor me gaat doen, dus ik ben heel benieuwd.
Hun probleem als het niet lukt hoor, ben ik heel makkelijk in deze keer, maar maakt het spannend vind ik.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

illko

Precies!
Taxloss komt met de vraag of de spuiter het kan, en ze betaald er dik voor! als blijkt dat de spuiter teveel hooi op zn vork heeft genomen, dan is dat zijn probleem, en dient hij dat op te lossen. niet jouw probleem tax...
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

EA

Gaaf kleurtje! Benieuwd naar het eindresultaat.

Taxloss

Ik zelf ook. Hoop maar dat het goed komt. Spannend hoor.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Chrismo

Ah joh dat kleurverschil valt helemaal niet op met zo'n zuurstok K11 :D