Taxloss' New Ride

Gestart door Taxloss, 24 oktober 2010, 16:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bunny

Nice  8) verder nog plannen?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

2yellow4u

#31
Citaat van: Joosie200 op 25 oktober 2010, 15:41:12

Joh :P

Had dat allang door maar iedereen draaide er weer lekker om heen. Nadat Nicole namelijk in het te koop topic gepost had dat ze interesse had maar nog zat met haar eigen micra. En hup, nieuw bericht: hij is verkocht. Rara, wie zou hem nu gekocht hebben? Dat werd mooi niet verteld en zo mysterieus gehouden. Maar het was allang zonneklaar  ;D


En wat dan nog! Daar zullen wel goede redenen voor geweest zijn hè... ^-^

Shadow

zoals ze al zei... eerst 100% zeker weten voor ze iets zegt..

ik mocht het ook niet melden..
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Taxloss

#33
Als ik zeg dat ik mijn auto waarschijnlijk verkocht heb, of dat ik waarschijnlijk een ander gekocht heb en het blijkt daarna toch niet zo te zijn... dan baal ik, dan moet ik alles weer recht zetten. Ik heb gewoon gewacht tot alles zeker was... Dan hoef ik maar een keer een verhaaltje te vertellen... Tja, en of je dat nou leuk vind of niet, thats me... maar kostte wel moeite hoor om mijn mond te houden... hahaha :)


Plannen, Bunny...

Vandaag ben ik begonnen met het afhalen van de stickers en gewoon zwarte kentekenplaathouders, het was mij iets teveel bling bling...
Dus dat heb ik voor elkaar.

Binnenkort gaat hij naar de spuiter. Alle minder goede delen worden gespoten, ook de spiegels, de bumper voor wordt helemaal opnieuw gedaan, motorkap, achterscherm, en er komt een bumperlip voor, ook in kleur.

Ik neem er lekker de tijd voor, dus verwacht niet dat hij volgende week klaar is hoor. hahaha.

Maar ben tot nu toe heel blij met het autootje...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Citaat van: Joosie200 op 25 oktober 2010, 15:41:12
Citaat van: nismo op 25 oktober 2010, 15:23:43
Slimmerik :P

Het is die auto die hier te koop stond, aangezien het de enige micra is met die kleur :D

Joh :P

Had dat allang door maar iedereen draaide er weer lekker om heen. Nadat Nicole namelijk in het te koop topic gepost had dat ze interesse had maar nog zat met haar eigen micra. En hup, nieuw bericht: hij is verkocht. Rara, wie zou hem nu gekocht hebben? Dat werd mooi niet verteld en zo mysterieus gehouden. Maar het was allang zonneklaar  ;D


Enfin, on topic: maar dan heb je dus de overstap van 1.0 naar 1.3 gemaakt niet?  :wave:

Trouwens niks mysterieus hoor, maar mijn broertje wilde zichelf graag voorstellen. Nou, dat zou ik ook hebben.

Ja inderdaad van 1.0 naar 1.3 super s gegaan. En ik moet eerlijk zeggen dat je het verschil zeer goed merkt.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Joosie200

Citaat van: Taxloss op 25 oktober 2010, 22:08:41
Citaat van: Joosie200 op 25 oktober 2010, 15:41:12
Joh :P

Had dat allang door maar iedereen draaide er weer lekker om heen. Nadat Nicole namelijk in het te koop topic gepost had dat ze interesse had maar nog zat met haar eigen micra. En hup, nieuw bericht: hij is verkocht. Rara, wie zou hem nu gekocht hebben? Dat werd mooi niet verteld en zo mysterieus gehouden. Maar het was allang zonneklaar  ;D


Enfin, on topic: maar dan heb je dus de overstap van 1.0 naar 1.3 gemaakt niet?  :wave:

Trouwens niks mysterieus hoor, maar mijn broertje wilde zichelf graag voorstellen. Nou, dat zou ik ook hebben.

Ja inderdaad van 1.0 naar 1.3 super s gegaan. En ik moet eerlijk zeggen dat je het verschil zeer goed merkt.

Ik begrijp de gedachtengang die er achter steekt. Tis idd beter pas naar buiten te komen met nieuws zodra je ook nieuws hebt. En dat je broertje zichzelf wil voorstellen is ook logisch. Mocht ik mijn zus ooit overtuigen om haar volvo te verkopen en ook in een micra te gaan rijden dan laat ik haar ook gang gaan en zelf met dat nieuws hier komen. ;) Beter. Meteen van 1.0 naar 1.3 Super S, goede zaken heb je gedaan :) Kan wel begrijpen waarom je idd blij bent met je nieuwe aanwinst.  ;)

Taxloss

Ik hoor wel hier en daar geluidjes waarvan ik wil weten wat het is, maar nog niet kan plaatsen, maar aan de andere kant, iedere auto heeft zo zijn geluidjes...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Ik heb de stickers er vanaf, dat staat een stuk rustiger.
Ik heb de kentekenplaathouders vervangen. Ook mooi

Ik heb verf besteld bij de spuiter, binnenkort kijken of het eact de goede kleur is. En dan wordt hij gespoten!

Dus er zit schot in de zaak
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nismo

Je hebt de orginele nissankleur besteld?

Maar goed bezig, zou zelf ook de kentekenplaathouders en stickers hebben verwijderd.



Anti autostyle!!

GTIMAN

Onwijs mooie kleur!
Die side-skirts  zouden perfect erbij staan.
Veel rijplezier.
Grtz

syrek

Ziet er goed uit! Appart kleurtje ook :)
You should really check out @Dropbox. It's hot. http://db.tt/EQ8exeG

Rob

zoveel  stickers zaten er toch niet op?
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Bahamut

Van harte Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe auto :duim:

nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW

Micra-K12

Een leuke bekende auto! Veel plezier ermee en veel veilige km's toegewenst ;)

Taxloss

Citaat van: nismo op 26 oktober 2010, 15:39:53
Je hebt de orginele nissankleur besteld?

Maar goed bezig, zou zelf ook de kentekenplaathouders en stickers hebben verwijderd.




Ik heb de spuiter gezegd dat hij de orginele nissan kleur van de primera moest bestellen, dat is goed toch???

@ de rest, dank voor jullie lleuk reacties.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...