Mijn Micra! nieuwe foto's p5 !!

Gestart door -Rick, 30 september 2010, 19:02:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

-Rick

Jullie wouwe foto's, dan krijg je ze ook. helaas ben ik daar niet zo goed in :thefinger: beetje gokken aangezien t scherm k aduuk is. De band heb ik erna maar ff opgepompt :') banden;

Rob

R..E..S..P..E..C..T..

dit staat een k10 super!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

Netjes Rick :duim: en ik zie dat je me raad van het puchfora heb gevolgd om een golf cl lioje te schroeven.

En keihard die sportpijp, Roy had er toch eerst een dubbele remus onder hangen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel

 O0

Mooi man en je foto`s zijn ook goed gelukt jonguh!

-Rick

thanks allemaal :)

die dubbele remus maakte mij te veel lawaai. en onder een jap hoort een jApstyle! ;) haha

dus is gertjan, van het puchforum hier heen gekomen, (vanaf schiedam..) koffie drinken, ruiltje gedaan en zo vanalles.

En zeker , hier op de sloop heb ik een golf lipje gevonden. heb er direct de zaag ingezet. hij zit eronder hoor.



Ik zit alleen te twijfelen of ik die stickers op de klapruitjes eraf haal.. twijfel twijfel

-Rick

Interieur updatetje:





super s kitje ( bumpers - wielkastdinger - skirts en achterbumper ) wil ik eigenlijk ook nog n x ophalen.. maar nu zat de motorkap dicht gevroren :')  en moest ik in 20cm sneeuw liggen.. had wel ff genoeg gehad voor vandaag.

xje

Rob

netjessss ff keertje reinigen en klaar
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

emiel


Red Racer

jajaja hoor rick geil hoor, je zal e=aleen een keer de spuitbus over die zijpanelen kunnen halen of volstickeren.

zie het wel waneer die andere kit er af heb kunnne  halen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

-Rick

Bedankt voor de reacties. Was nog bij de super s geweest maar het is lastig eraf halen. Ding staat op zijn buik (onderaan) en je kunt amper onder de wagen. Tevens vroeg mij me te veel geld voor het setje.
heb als inds de kerst niet meer gewerkt :$ sneeuw, baas op vakantie etc.

dan lopen jullie nog een paar update-jes achter op t puch forum.

Ik kwam deze nog tegen trouwens.


edit;

doen of niet? want dan maak ik n fatsoenlijk beugeltje ipv tyraps


en iets verzinnen voor de óude' plek.

Ik denk dat ik n xtje beugeltjes ga maken. Vind t opzich wel gaaf.. Dan verzin ik wel wat spangs ( (weird) ) voor de oude plaats

En ik trek binnenkort het imperiaal er af, het regent binnen namelijk :shocker: En dan moet ik ook de binnenkant krassen/krabben




Ennuhh ik wil nog een keer wat doen aan idd de zijpanelen. maar dat eraf halen is altijd klote, die plastickjes knappen altijd wel 1 af..


Ook heb ik nog n grote rising sun sticker. Binnekort er eens opplakken ;)

-Rick

excuses voor de slechte foto's. Zijn met een brakke mobiel en een niet zo'n vaste hand gemaakt.. Het imperiaal is evt. ook te koop voor mensen die het willen. Vind het wel gaaf maarja.

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

-Rick

hoi jongens, weer een updatje

Ik heb mijn micra op de brug gehad ter controle van alles. ding heeft gewoon nergens roest, :D

ook alles even nagelopen voor de APK en daaruit volgde dat m'n stuurkogel Rechts ff vernieuwd moet worden , en het stationair lopen kregen we maar niet geregeld.

Nou heb ik n andere carburateur opgehaald, samen met mn pa erop gezet. Loopt werkelijk PERFECT. en een stuk mooier ook met doortrekken (Y)

stuurkogel heb ik liggen, maar nu is het even tijd om m ijn tenen op te warmen.. pff. Dan gooi ik h em volgende week door de APK! Hierna gooi ik hem in de bingo waarschijlijk ;)

emiel


-Rick

kopietje van puchforum :

hoi

Ik verveelde me, heb m gewassen en een fototje geschoten.
zit vanalles tussen, maakt me niet zo veel uit.




emiel style



wannabee die engelse micra (weird)