Mijn Micra! nieuwe foto's p5 !!

Gestart door -Rick, 30 september 2010, 19:02:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

-Rick

Danku jongens.
Ben nu 'bezig' met n toerentellertje in te bouwen. Heb m op de passagiersstoel gegooit, haha.. Moet nog n gaatje boren en de kabels trekken. is zo gebeurd..


Volgende week donderdag mag ik (weer) op voor mijn Rijbewijs, als ik mheb al ik eens wat knappe foto's schieten.

Groetjes

-Rick

autostyle  tjoewning




had nog n filmpje gemaakt met me mobiel in t donker, dan geeft licht enzo (weird)  maja interessant  (weird)

-Rick

Vandaag de bodemplaat met 'kunstgras' hahaha van de lidl bekleed. Kwam onderweg nog iets tegen.. speed ?? :whist:




En de linker speaker is doorgebrand. niet opgeblazen ofzo maar hij stinkt,, .. vaag :S

Rob

hmm laten we het er op houden dat hij een kante gordijntje wilde in zijn auto :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

SpeedRocker

Ik was em al kwijt, blij dat ie veilig terecht is, krijg zo'n kouwe bips nu :)

Taxloss

VET, die toerenteller heb ik ook. hahahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

-Rick

Hij loopt stationair :heavy:  :heavy:

En ik heb nieuwe velgen gehosselttt
Voor 2 hancook 195/45/14
achter 2 yokohomo babi pangang gebeuren

zo zag hij er vannacht uit. Wist niet eens dat we een camera bij hadden (weird)  (weird)








Nu n verlagingskitje scoren.

En uitlijnen want bij 100 + gaat hij zoeken als n mongooltje

emiel

 :duim:

ziet er goed uit zo met die zwarte velgen!

Red Racer

zeker verlagen dan is het een topie bakiej.

en wat is het voor lichtmetaal dan, zien er wel bruut uit met dat rode :duim:

via het Pf gehosseld?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

-Rick

Thanks man.

Het zijn toch stalen velgen. Zou eerst de velgen van Gertjan overnemen, maar ik zocht het eerlijk gezegd niet om naar rotterdam te kachelen.
Heb hier in helmond een setje gevonden bij de turkengarage..

Het zijn volkswagen velgen, heb er ook naafkapjes bij , maar daar staat VW op, dus die komen er niet op.
Heb ze van marktplaats vandaan.

Wil wel verlagen, maar heb op het moment niet wat geld over.. 3 dagen opstap trekt me aardig leeg en andere kosten.
Maar de vakantie komt eraan dus lekker veel uren maken.

Taxloss

Vind je mij nu heel stom als ik zeg dat ik gewoon die zilvergrijze stalen velgjes ook wel heel leuk vond staan bij de auto???

Vind dit wel leuk, maar vind dat ook leuk... hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

skralebenderacing

#26
die zwarte velgen staan wel goed :duim:.
maar die moet cker vaerlaagd worden, te veel ruimte tussen wielkas en wielen (bij die van mij ook).
maar ziet er verder goed uit.

groeten albert wietze
micra power, simply the best

-Rick

#27
thanks man, verlagen wordt hem denk ik niet..

Achter vreet hij als een gek aan mijn banden als ik met 3 of meer personen er in zit..
die yokohama's zijn niet bepaald goedkoop; of dat ik mijn hancooks achter doe, die zijn maar 45 hoog ipv 50..maar of dat veel verschil maakt..

Red Racer

Als je de banden maat nou eens verandert van 195 naar 185 dan scheelt het al een stuk minder en je kan het beste de randen van je wielkasten rustig gaan omkloppen zodat het nog minder word.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

-Rick

gaat ik ook doen,


Ennuh ik ga n schroefset kopen :)
op puchforum hebben ze me overtuigt ;p