Mijn Micra! nieuwe foto's p5 !!

Gestart door -Rick, 30 september 2010, 19:02:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Micra's zijn klein maar verschil tussen een puch en een micra is best groot hoor. HaHaHa. Maar ben wel benieuwd
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rick_db

nja overtuigen.. je moet altijd blijven doen wat jij denkt dat veilig is. en wat jij leuk vind natuurlijk.. mijn garage moest lachen toen ik vroeg wat het kost als ik hun mn veren liet vervangen voor verlagingsveren, met een antwoord als "moet je helemaal niet doen joh, gewoon lekker gaan rijden en geen onzin kopen, kun je mooi sparen voor een mooie auto". Mooie auto bij mij is een s15, r34, s14a. Mooie auto bij hem is een Audi, BMW, dat soort spul. Dusja.. ik vind dat een garage zowiezo meningloos moet zijn over dat soort dingen, want het is aan jezelf de wens..

maar goed daar ging het niet over, net wat taxloss zei, puchforum is anders dan een micraforum. Daar vinden ze het mss mooi en bruut, hier zeggen ze wat je het beste kan doen, voornamelijk uit ervaring.

EA


-Rick

kampergear in da house




Nieuwe radio + speakertjes.
Eerst even rustig aan doen met het geld, heb een duur leventje, haha.

Red Racer

zozo he hytek jonguh met een usb nog wel, en knallen die speakers best of niej?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

-Rick

ze knallen aardig door, navenant ze maar 40 euro waren ahhaha

SpeedRocker

Citaat van: tupperwuppie op 04 november 2010, 10:52:40maar goed daar ging het niet over, net wat taxloss zei, puchforum is anders dan een micraforum. Daar vinden ze het mss mooi en bruut, hier zeggen ze wat je het beste kan doen, voornamelijk uit ervaring.

Heel eerlijk, ik denk dat je Puchforum een beetje onderschat ;)
Sterker nog, ik denk dat er op Puchforum nog een veel grotere kennisbasis is dan hier. Verschikkelijk veel van de oude garde gebruikers daar hebben juist heel erg veel kennis en ervaring met erg uiteenlopende auto's en motoren. Puchforum heet dan Puchforum, maar de Puchtijd is voor het gros van de gebruikers al lang verleden tijd ;)


SpeedRocker

Trouwens, ricky, valt me nu pas op, wat is dat nou voor plaatje daar met "at least it's not french" ? ;)

-Rick

Haha, beter goed gejat dan slecht bedacht ;p
is gewoon een alu plaatje die ik lekker brak zwart heb gespoten, een tijdje aan me lip heb laten hangen en nu maar op de hoedenplank heb geschroefd. Vond het wel gaaf haha.


had jij trouwens dat rechter achterspatbord plasticje liggen ?
Wil ik nl. een hebben, en hier op de sloop staat geen micra.
OF ik meot het hier ergens vragen.

SpeedRocker

Hehe, godver ja, die moet ik nog wel ergens hebben ja...
die was er af gelazerd een keer :P

zal eens even rondneuzen binnenkort :P als ik em nog kan vinden stuur ik em op man ;)

trouwens. moet jij dat Super S kitje in Te Koop niet aanschaffen? ;)

-Rick



zondag is aan de beun gaan :rock:

Joosie200

Anders neem je het gewoon mee en bewaar je het voor tijdens de meeting. Of was je dat al van plan? :P

Red Racer

ohwjah die oude bovenste montage punten moet je boven op deze zette zooals je al weet.

nette set voor weinig zeker ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

-Rick

Zeker, heb er 120 voor betaalt en 35 euro aan benzine ( 250 km)
hij is altijd in de siliconenspray gehad, plakte lekker maar daardoor geen roest, ziet er goed uit.

hij loopt iig sinds ik m getankt heb niet meer stationair, echt vaag. Morgen maar kijken of er niet een slangetje los zit.

-Rick