Nieuw hier; Reimsts

Gestart door Reimsts, 26 maart 2010, 11:20:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reimsts

Hallo, ik ben Reimon,

Op dit moment zijn wij, mijn vrouw Martine en ik, in het bezit van een Nissan Micra K12. Martine rijdt er dagelijks in, maar af en toe mag ik er ook in rijden.  ;)
Voor Martine kochten we haar eerste Micra in 2004, ze haalde toen haar rijbewijs en we verwenden onszelf met een nieuwe Micra 1.0 E-Motion. Deze auto hebben we ruim vier jaar gehad, maar er ontstond een wens naar meer vermogen, airco en een makkelijke kleur.

De rode Micra is daarom vervangen door een jaar jongere (2005) Micra 1.4 Tekna in het Silver metallic.

We zijn ontzettend blij met de auto en dankzij een originele Nissan verlagingsset en een nieuwe setje originele 160SR velgen is ie nu ook een stuk mooier dan af fabriek.

Graag zie ik jullie reacties tegemoet,

Tot die tijd lees ik het halve forum en zal ik kijken of jullie me nog wat wijzer kunnen maken!

groet Reimon

Oud


Nieuw


Nieuw na aanpassingen







Micra '140SR' 2005 Owner

Jeroen330

Welkom..

Je foto's werken alleen niet.. Ben benieuwd

Shadow

welkom!

maar idd de foto's werken niet
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

nissanzwijndrecht


Red Racer

heey Welkom op het forum.

de foto's waren een link naar je album dus ik zet ff de foto's wel voor je neer ;)

vorige K12


oud


Nieuw





Een heerlijke dikke K12 met bijpassende velgen, aleen nog eens een sport dempertje dat ie meer naar de 160SR nijgt denk?

Groetjes Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

blue_angel

Welkom! Mooie auto

Groetjes,
Kelly

Taxloss

Heej welkom hier. Super ding.

Ziet er mooi uit!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

emiel

Aloha,

ook vanuit Borne heten we jullie van harte welkom hier!!

Wat een toffe micra`s ,de "oude" en de nieuwe!

Groetjes,

Emiel & Andrea