Jasper's K10 met Super S bodykit :D:D

Gestart door Jasper, 22 september 2007, 13:05:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasper

Ik heb die flexwipers toen bij conrad besteld, geen Valeo maar een ander "(goedkoper) merk. Bij mij heeft hij het vooral als je op de snelweg rijdt en met standje 2... heb er al beetje aan lopen buigen, maar miss dat ik um met de poellietrekker een paar tandjes terug zet ofzo miss ist dan weg...

Electrische ramen inbouwen is wel redelijk wat gepiel ja, heb mijn deurpanelen er 3x af moeten halen ofzo, maar als je dat voorzichtig doet blijft t wel heel hoor.  Ik heb mijne toen van een SLX gehaald die panelen, khad  eerst ook alleen van die karige zonder vakken enzo echt lelijk.
t is wel netjes geworden zo vind ik.
nu wil ik eigenlijk nog een keer een dakraampje;) das wel lekker in de zomer, maar om die nou uit een sloopauto te schroeven en bij mij int dak te zagen is wel een beetje tricky ;)

SamBam

zozo jasper.

eindelijk je super s kitje.
mooi gedaan met dat zwart.

grt, sam

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Micra_powerk10

Dat Tikken kan ook speling op de ruitenwissermotor zijn :P
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Jasper

Zoooo, hier maar weer eens wat zetten :P
De micra rijdt nogsteeds prima ;) tjaa Nissan hea;)
Komende zondag wat onderhoud doen:
-Koppeling vervangen
-Distributieriem vervangen
-Olie verversen
-Tussendemper voor de sportuitlaat plaatsen (maakt echt teveel herrie zo..) wordt gillend gek op de snelweg vandaar.
Al met al wordt het een druk zondagje zo.
Binnenkort weer op voor de A.P.K. maar ik neem aan dat t weer geen probleem is;)

Red Racer

Heey ben je r weer, mooi dat je micra nog leeft dacht het al.
die micra gaat nog lang niet weg als het aan jouw ligt, die koppeling en distri is nog een pittig groot karweitje Jasper, doe je niet ff zo.

een tussendemper? heb je dan je catalysator er dan tussenuit?

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jasper

Hey,
Zoo koppeling vervangen is gelukt, stelt niet superveel voor. paar uurtjes doorklussen ist gedaan. ALleen bleek dat ik niet de goeie koppeling had dus moest ik die nog gaan halen ent was zondag. Dus helemaal naar eindhoven op en neer gereden om een goeie koppeling te halen. Distributie moet ook nog een keertje maar dat zal ook wel lukken.
Ik heb idd mijn kat eronderuit, al een hele tijd. Vorig jaar is ie er zoo mee door de keuring gekomen. Vandeweek kijken of dat weer zo lukt. Zou wel chill zijn.

Laterz

Peter Brig

Wow, heel mooi wagentje. Ziet er best goed uit met de twee kleuren. De grill in koetswerkkleur zetten zou volgens mij nog mooier zijn, maar dat is alweer een lastig karwei. Zeer goed bezig, respect..... :duim:

Red Racer

zou je voor mij ervan een filmpje willen/kunnen maken?

want ik denk dat er een een demper tussenkomt bij mijnus, wanty met een lege cat is het geen harden.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jasper

Hey mensen, hij is weer voor een jaar goedgekeurd. ZONDER katalysator en met sportpijp CO 0.0 % :P:P . Alleen was adviespunt een versleten fuseekogel, ik dacht al zoiets omdat hij nogal knoekt met sturen.  Binnenkort effe veranderen dus. Laterrr

Red Racer

Whoehoew, je kan er weer een jaartje op uit.

hopen dat je wat meer meetings kan bezoeken want 1 keer gesproken te hbben.

knoei ze met die kogel he ;)

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

Ziet er stoer uit zo  8) waar kom jij eigenlijk vandaan aangezien ik in Nijmegen vaak een zilvere micra op de brug tegen kom met zwarte strepen.. ben jij dat of een wannebe Jasper  :D

Cookiebox

Zal jij wel zijn verder terug zie ik al dat je wellens gespot word op de a325 waar ik elke dag overheen kom zal voortaan seinen..
Dus als je een donkerblauwe golf zie die knipperd.. nee dat is geen politie merk dat ik namelijk met deze auto nogal wat scooterrijdertjes bang maak als je er lang achter blijft rijden  ::)

Jasper

Hahaha jah dat ben ik ja, ik rijd idd vaak over de brug ja, en vrijdags altijd naar arnhem voor schoo dus dat kan goed;) Ik woon gwn in het prachtige Nijmegen ja.