Micra K10 Monte Carlo

Gestart door Joery-Joery, 30 januari 2010, 17:12:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joery-Joery

Citaat van: Kevertje-SYS op 21 juni 2011, 20:13:23
Waarvoor heb je dat plaatje bij die massakabel?
En heb je ook een extra massakabel van je accu naar het chassis toe??
Wel heerlijk oldskool die speakertjes op de plank

Dat plaatje zit er origineel in bij mij, weet niet waarvoor het dient maar daaronder is wel een mooie plek voor de massakabel.

Ja ook 50mm2 van de accu naar chassis, tevens 35mm2 naar de dynamo zowel de plus als de min, origineel is het namelijk niet veel dikker dan speakerdraad. En de dynamo zelf vervangen voor 1 uit een 2.0 liter Nissan Primera.

Die speakers zijn ooit nog eens van mijn moeder geweest uit haar 1e auto een mini.  :D

Kevertje-SYS

Die dynamo had ik al bewonderd in je topic ja.
Wel erg netjes allemaal.
Ik zal hem tijdens walibi eens komen bezichtigen
Ik weet niet of het interessant is voor je maar er zijn daar meerdere audio wedstrijden
Zaterdag emma espl en propper droppers
Zondag emma sq
En ik geloof ook dat dBDrag nog komt
Ik neem aan dat voor jou alleen sq wat zal zijn

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

richardwbb

Ik ga ook maar eens kijken naar Action verf voor de auto te gebruiken, heb het al in mijn interrieur gebruikt (in huis)

Joery-Joery

Citaat van: Kevertje-SYS op 21 juni 2011, 21:56:08
Die dynamo had ik al bewonderd in je topic ja.
Wel erg netjes allemaal.
Ik zal hem tijdens walibi eens komen bezichtigen
Ik weet niet of het interessant is voor je maar er zijn daar meerdere audio wedstrijden
Zaterdag emma espl en propper droppers
Zondag emma sq
En ik geloof ook dat dBDrag nog komt
Ik neem aan dat voor jou alleen sq wat zal zijn

Ja dat is wel waar ik uiteindelijk voor wil gaan, alleen ben ik nog niet ver genoeg met de auto daarvoor. De deuren moeten nog gedempt worden en de tweeters moeten nog goed geplaatst worden, deze zijn nu nog tijdelijk op het dashboard gemonteerd.

Dus ik ga waarschijnlijk mee doen met espl en misschien ook met propper droppers het blijft toch altijd leuk om te weten wat je haalt aan DB met je systeem.

Joery-Joery

#64
Op Automaxx meegedaan aan Propper Droppers erg tevreden met de scores die ik gehaald heb, helaas doordat ik mijn versterkers gemonteerd heb op de plaats van de achterbankleuning kwam ik in de no wall klasse, ondanks dat alsnog 4e geworden in die klasse  :)
Waarschijnlijk ga ik daarom de versterkers verplaatsen naar de kofferbak om in de Boot Boomers 2 terecht te komen.

Het scorelijstje:


Of voor al het net te klein is om te lezen:
20hz: 129.2
25hz: 131.3
33hz: 136.5
40hz: 137.4

Bunny

Netjes! Jammer dat dat alleen op zaterdag was, had ook wel even mee willen doen.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Kevertje-SYS

Er was besloten om alleen zaterdag metingen te verrichten omdat op zondag de meesten al vroeg willen inpakken.
Als we zondag ook metingen hadden gedaan hadden we kans dat we weer een late prijsuitreiking hadden.
En dan moet alles nog een keer ingepakt worden. (zowel bij ons maar ook de deelnemers)

Wel nette score moet ik zeggen.
Ben vergeten te kijken naar je dynamo

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Joery-Joery

Vanochtend de auto weggebracht voor een grote beurt + APK

En hij mag zonder op of aanmerkingen weer door naar Augustus 2012
:wave:

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

zozo gefeliciteerd met de K10 apk goedgekeurd O0


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Joery-Joery

Ja had het eerlijk gezegd ook niet anders verwacht daarvoor ben ik teveel met de auto bezig, als er echt iets niet klopt dan merk of zie je dat wel.

Maar toch knijp je hem wel even als je telefoon afgaat of het niet de garage is met slecht nieuws  :D of ben ik de enige die dat heeft haha

Joery-Joery

Gisteren even wat rekenwerk gedaan om mijn woofers van de composet in mooie deurbakken te krijgen. Vandaag het denkwerk maar uitgevoerd  :D

Mal van de deur gemaakt en bevestigingspunten gemarkeerd:
Het zijn er totaal 4 geworden niet te zien op deze foto's



Uitgewerkt op 12mm MDF:



De dremel er bij gepakt om de boutjes te verzinken:




Vleugemoertjes gepakt en de boutjes aangedraaid zodat ze mooi recht zitten:


En vervolgens volgegoten met polyesterhars:


En begonnen met de opbouw:


Het is geen garage maar ik vermaak met zo toch prima in mijn kelderbox  ;D
Pas over een paar dagen kan ik weer verder, ik ga enkele dagen weg met mijn vriendin.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

richardwbb

Netjes hoor! Ik vat alleen even niet waar de 4 bouten voor nodig zijn?

Red Racer

ziet er strak uit O0

die punten zijn de plaatsen waar hij de unit op zijn deur monteerd geloof ik zo.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]