Micra K10 Monte Carlo

Gestart door Joery-Joery, 30 januari 2010, 17:12:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joery-Joery

Citaat van: Red Racer op 24 augustus 2010, 08:40:27
Tering he joery.

Ik heb zelf5.0 kwadraad door het eneigste bruikbare gaatje heen kunnen wurmen.

was die dynamo dan gewoon plug and play met monteren.

nu nog een setje side skirts en hij is voor zover gereed buitenom.

Ja zo goed als plug and play.
50mm2 is goed te doen op deze manier, was soms even een gedoe maar zit wel erg netjes nu.
Citaat van: emiel op 24 augustus 2010, 10:10:55
:duim:

je bent goed bezig.



Dankje :duim:

Joery-Joery

#31
Vandaag eens tijd kunnen maken om mijn nieuwe velgen op de micra te monteren:



Ik had ze al enkele maanden geleden gekocht maar door de verbouwing van mijn(ons :P) huisje geen tijd voor gehad om ze te monteren. Ik was niet helemaal tevreden over de oude velgen van de 100NX op de micra, ze waren gewoon net te groot voor dagelijks gebruik.

Ze liepen iets te veel aan (bij flinke drempels) en ik wilde wat meer old skool velgen onder de micra :P.
Daarnaast was ik bang dat als de skirts er op zouden komen en de wielkastverbreders die er weer in no-time af zouden liggen door de velgen...

Velgen hebben nog wel wat werk nodig als in een wasbeurt :mrgreen:  maar ook toch wel een nieuw verflaagje maar dat laatste pas van het voorjaar denk ik zo. Suggesties over welke kleur zijn welkom, van het wit ben ik het nog niet zo zeker.

Joery-Joery

Zie dat ik hier al een tijdje verzuimd heb om updates te plaatsen... :-[

Audio zit er inmiddels in, foto van de versterkers:


Foto van de kist en subwoofers heb ik nog niet  :D


En de afgelopen paar dagen gehad om lekker te klussen.

Eerst wat roestpreventie, er zat wat beginnend roest op de vorig jaar gelaste delen:

Geschuurd en daarna geverfd.


Rood hammerite is bijna de zelfde kleur als mijn micra  :P



Daarna bodykit-time  :wave:






Voorste wielkast-verbreder zit er nu nog los op, maar dat komt goed.
Andere kant komt nog, hopelijk van de week.

Ziet er op de foto's al erg lekker uit, in het echt nog beter   ;D

Rob

gaaf man die body kit is een goeie koop geweest :D
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Gaaf man, je bent goed bezig! :D
Ziet er mooi uit allemaal.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

emiel


Red Racer

een goeie aankoop geweest, deze spatbordverbreders vin ik echt 10keer beter dan mijn super s dingen.

gellof dat riesh ook laatst zown set heeft gekocht.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Kevertje-SYS

Die van Riesh is smaller

Verder goed bezig
Ik hoop dat je ook mee gaat doen aan wedstrijden
Als je wilt kan ik je wel een beetje op weg helpen als je er niet uitkomt (Ben EMMA jurylid;) )

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

richardwbb

Zo dan! Dat wordt weer eens uitermate professioneel aangepakt waarvoor hulde! :)

Wat betreft de kleur van de velgen, goede vraag. Het is een rode auto en wat past daar nu echt goed bij... Zelf vind ik zwarte velgen niet goed passen bij een rode auto. Ook ben ik een groot liefhebber van staalkleurig, maar dat geeft telkens corrosie en zo.

Maar als ik kijk naar de zijstrips, de achterlichten, deurgreep, zijspiegel en dat oranje dopje, zou ik zelf dit alles 'in lijn' willen brengen, op de lichten na zou je het dezelfde kleur kunnen geven.

Maar ja, dat houdt dan al snel op met rood, dat is wit of zwart of rood dat past, de rest is eh, niet geschikt voor jouw auto, dan moet die gerold worden en 'k heb zo het gevoel dat je dat echt niet gaat doen.

En anders kan je geel en blauw en groen proberen, de 'primaire kleuren'. Ah.. laat maar... :P

Joery-Joery

Citaat van: Defqon op 23 mei 2011, 14:11:53
gaaf man die body kit is een goeie koop geweest :D

Ja man was ook erg goedkoop aangeboden, en de pasvorm is echt zo geweldig  :)

Citaat van: Kevertje-SYS op 23 mei 2011, 22:43:42
Die van Riesh is smaller

Verder goed bezig
Ik hoop dat je ook mee gaat doen aan wedstrijden
Als je wilt kan ik je wel een beetje op weg helpen als je er niet uitkomt (Ben EMMA jurylid;) )

Wil ik ook gaan doen, de installatie is alleen nog niet af. Maar op automaxx ben ik sowieso aanwezig, dus ook zeker bij EMMA  O0
Maar als ik ergens niet uit kom weet ik je te vinden ;)

@ Richard
Nee deze auto gaat echt niet gerold worden, velgen blijven toch wit vindt het wel lekker staan zo.

richardwbb

Dat gaat wat tegen de (heel erg eind) jaren 80 look in maar ik ben het met je eens, het is de beste oplossing. Ik kom ook niet uit met de velgen (die zijn te over de jaren 90), maar het staat wel. (volgens de meeste personen dan)

Daarbij de perfecte velg, die heeft niemand denk ik.

Rob

Citaat van: richardwbb op 25 mei 2011, 04:31:34
Daarbij de perfecte velg, die heeft niemand denk ik.

of anders gezegd iedereen heeft een andere smaak :) :D
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

richardwbb

Doordenkertje: Niemand heeft de perfecte velg. Het getal Pi bestaat namelijk ook niet ;)

Joery-Joery


Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)