K11 1.3 ncvt Zwart (Car By Oger)

Gestart door K11 Niels, 18 januari 2010, 20:36:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heiko

Prachtige micra, dat leren interieur is echt fantastisch. Is dit een optie geweest voor de micra?

HSDJ

Krijg al airmails van het CJIB.

Voor foto's, check;  http://www.mijnalbum.nl/Album=USIV67UB

chiba_kun

Een echte Oger... Die zijn zeldzaam!  8)

Prachtige Micra heb je in ieder geval. Ik heb nog een orig. folder liggen van de Micra in Oger uitvoering.

K11 Niels

Citaat van: chiba_kun op 19 januari 2010, 19:51:36
Een echte Oger... Die zijn zeldzaam!  8)

Prachtige Micra heb je in ieder geval. Ik heb nog een orig. folder liggen van de Micra in Oger uitvoering.

oh is daar een folder voor geweest dan.. heb je er niet toevallig eentje over;)


chiba_kun

Citaat van: K11 Niels op 21 januari 2010, 12:56:43
Citaat van: chiba_kun op 19 januari 2010, 19:51:36
Een echte Oger... Die zijn zeldzaam!  8)

Prachtige Micra heb je in ieder geval. Ik heb nog een orig. folder liggen van de Micra in Oger uitvoering.

oh is daar een folder voor geweest dan.. heb je er niet toevallig eentje over;)



Zit in een zwart doosje met Oger erop (in de stijl van de auto). Een heel miniscuul foldertje in een grote doos. Volgens mij zat er toenertijd ook nog een (Philips?) Navigatiesysteem bij de auto (was toenertijd echt nog een zeldzaamheid), maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb hem helaas niet dubbel, maar ik kan wel eens kijken of ik een foto voor je kan maken. Daar kan even wat tijd overheen gaan, want de folder ligt bij mijn ouders. ;)

Hoeveel Ogers er nog over zijn geen idee, maar je hebt iets bijzonders in ieder geval. :)

K11 Niels

Citaat van: Heiko op 19 januari 2010, 19:46:40
Prachtige micra, dat leren interieur is echt fantastisch. Is dit een optie geweest voor de micra?

Ja maar zijn er niet veel van verkocht,, ging ook niet snel
Die van mij blijkt eerst ook ruim een jaar in opslag te hebben gestaan voordat hij op kenteken werd gezet. (boven budget van de meeste micra kopers)

Hij zou daarna zelfs in gebruik zijn genomen door een pief op het hoofd kantoor ofzo(dus nog steeds niet verkocht aan een echte klant) maar dat is het verhaal wat ik heb gehoord.

K11 Niels

Citaat van: chiba_kun op 21 januari 2010, 13:23:14
Citaat van: K11 Niels op 21 januari 2010, 12:56:43
Citaat van: chiba_kun op 19 januari 2010, 19:51:36
Een echte Oger... Die zijn zeldzaam!  8)

Prachtige Micra heb je in ieder geval. Ik heb nog een orig. folder liggen van de Micra in Oger uitvoering.

oh is daar een folder voor geweest dan.. heb je er niet toevallig eentje over;)



Zit in een zwart doosje met Oger erop (in de stijl van de auto). Een heel miniscuul foldertje in een grote doos. Volgens mij zat er toenertijd ook nog een (Philips?) Navigatiesysteem bij de auto (was toenertijd echt nog een zeldzaamheid), maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb hem helaas niet dubbel, maar ik kan wel eens kijken of ik een foto voor je kan maken. Daar kan even wat tijd overheen gaan, want de folder ligt bij mijn ouders. ;)

Hoeveel Ogers er nog over zijn geen idee, maar je hebt iets bijzonders in ieder geval. :)

ok ja lijkt me leuk
ja dat navigatiesysteem dat zit er in maar daar hoort een los beeldscherm bij dat gejat is.
Een carmen/phillips systeem waar ik vroeger wel eens mee op vakantie ben geweest.

het is alleen makkelijker om een tomtom tegen de ruit te plakken dan om een nieuw scherm te regelen(de cds zijn nu toch wel verouderd), heb de aansluiting er dus maar uit gehaald.

Red Racer

Het is Zker een verzamelaars oblecht zo als ik het lees, wel mooi om dat beeldscherm er terug in te krijgen.

wil m wel eens op een meeting zien.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

micra3

Toffe auto,
Zoals al gezegd is geweest een zeldzaam stuk is de eerste die ik zie.
Waarvoor dank, en nog is dank voor de foto van het interieure.