Mijn blauwe nissan micra k11 S

Gestart door dimimicra, 06 januari 2010, 10:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dimimicra

Hallo iedereen,

ben hier nog maar net lid geworden, als ik dus foutjes maak, neem het me aub niet kwalijk :-)
Hier toon ik jullie het autotje die ik van m'n broer heb gekregen.
Het is een Nissan micra k11 S van het jaar 1995.
Kheb er al zeer veel kosten voor op zitten, want de auto heeft nu momenteel 199100 in z'n voetjes :-) De kosten waren tot nu toe vooral mechanisch, maar na de winter krijgt dit micratje een hele nieuwe voorkant. Met voorkant wil ik zeggen: motorkap, bumper en 2 vleugels. Ook komen er witte side repeaters op om het geheel wat mooier te maken :-)

Is niet zo proper, maar is getrokken terwijl het sneeuwde  ::) ::)

Witte ledjes aan de nummerplaat :-)





dimimicra

Als de auto er wat raar uitziet komt het door de ijzel van de laatste dagen :-)


Ronald

welkom :)

waarom een nieuwe voorkant? schade?

Larrs

Welkom. :)

De mijne ziet er op dit moment ook bevroren uit. :P

Maar een Super S is wel een zeer interessante uitvoering, aangezien die luxer aangekleed is en iets sportiever uitziet.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

dimimicra

Bedankt :-)
Helaas was de vorige eigenaar ( de eigenaar voor mijn broer ) een echt varken met deze auto.
Er was iets gevallen op de motorkap waardoor hij vanvoor helemaal geroest is, linker vleugel ook.
Heb 2 weekjes geleden een ongeval gehad en het was in mijn recht. Vrouw negeerd voorrang en neemt mijn rechter vleugel-bumper mee. Kheb hiervoor 900 euro gekregen van de verzekering waardoor ik heel m'n voorkant eindelijk kan veranderen.
Wat vindt je anders van het autotje ? :-)
Ben er echt zot van geworden  :D


dimimicra

Citaat van: Larrs op 06 januari 2010, 10:55:24
Welkom. :)

De mijne ziet er op dit moment ook bevroren uit. :P

Maar een Super S is wel een zeer interessante uitvoering, aangezien die luxer aangekleed is en iets sportiever uitziet.

Jep, k'zal eens fotos trekken van de binnenkant als ik is tijd heb, en wanneer hij herspoten is zal ik er ook nieuwe fotos van trekken, zal wel niet voor nu zijn want ik wacht liever tot na de winter :-)


MicraMuts

Welkom!  :duim:

Mooie auto! Ik ben ook wel benieuwd naar de foto van de binnenkant!

Wat heb je zoal gehad motorisch?

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

nissanzwijndrecht


dimimicra

Citaat van: MicraMuts op 06 januari 2010, 12:30:41
Welkom!  :duim:

Mooie auto! Ik ben ook wel benieuwd naar de foto van de binnenkant!

Wat heb je zoal gehad motorisch?


Heb de koppeling moeten veranderen, het motorspruitstuk, middenste en achterste deel van de uitlaat, nieuwe trommelremmen ( achterkant ) , nieuwe ruit vanvoor in moeten plaatsen ( geraakte niet meer door keuring door barst in voorruit ) en tenslotte nog linker cardan moeten veranderen. Als student moet je dan wel diep in je portemonnee zien te graven ^^ Maarja.
De super s ziet er niet héél verschillend uit tov van de gewone micra hoor, gewoon toerenteller erbij ( blauw-paarse tellers ) het stuur en de zetels denk ik. Zou er nog iets anders moeten zijn dan de gewone ?


dimimicra



emiel

Aloha,

vanuit Borne heten we je van harte welkom hier op het forum.

Je micra ziet er niet verkeerd uit hoor :duim:

Groetjes,

Emiel & Andrea

dimimicra

Citaat van: emiel op 06 januari 2010, 13:28:14
Aloha,

vanuit Borne heten we je van harte welkom hier op het forum.

Je micra ziet er niet verkeerd uit hoor :duim:

Groetjes,

Emiel & Andrea
Bedankt! ^^
Ja , maar dit jaar gaat er toch een beetje aan veranderen, nl heel de voorkant laten hermaken, en er komen waarschijnlijk velgjes op...
Meer doe ik er niet aan, heb liever dat de auto origineel blijft ^^


Geuens

Welkom  :),
Weer een belg erbij XP!

Ferme Micra :duim:,
Ben je toevalig diene van 2dehands.be?

dimimicra



Red Racer

Welkom Hierow!

kanppe K11 die je hebt en leuk met die kenteken leds ;)

zie in je onderschrift dat je een super S hebt maar die bumpers zijn niet van een super s.

heb je ook nog plaajes van de voorzijde en interieur?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]