Mijn blauwe nissan micra k11 S

Gestart door dimimicra, 06 januari 2010, 10:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Larrs

Het is inderdaad geen Super S, maar een S. Is nu wel goed te zien aan het interieur. :)
Vooral vanwege de toerenteller, die zit niet in elke Micra.

Ik heb een 1300tc (meest eenvoudige uitvoering met een 1.3 motorblok) en die heeft sowieso geen toerenteller.

Maar je interieur valt op de foto wel mee. Het kan erger. En nee, niet bij mij. :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

dimimicra

Citaat van: Larrs op 07 januari 2010, 22:06:53
Het is inderdaad geen Super S, maar een S. Is nu wel goed te zien aan het interieur. :)
Vooral vanwege de toerenteller, die zit niet in elke Micra.

Ik heb een 1300tc (meest eenvoudige uitvoering met een 1.3 motorblok) en die heeft sowieso geen toerenteller.

Maar je interieur valt op de foto wel mee. Het kan erger. En nee, niet bij mij. :P
Haha :-)
Als het wat beter weer wordt krijgt ze toch een grote beurt weer hoor.
Mijn auto is normaal gezien steeds kraaknet, maar met dit weer kan je hem gewoon niet proper houden :-)


dimimicra

Hallo mense, effe jullie mening nodig.
ALs het wat beter weer wordt ga ik m'n voorkant laten herspuiten omdat er schade aan is.
Terwijl ik bezig ben ga ik er ook nieuwe velgjes opzetten, vanvoor en vanachter originele spatlappen opzetten, ik ga hem denk ik ook verlagen met verlagingsveren 35 mm ( vooral om op de autostrade een betere wegligging te hebben ).
Ik dacht ook m'n deurklinken weer in het zwart te spuiten. Ik wou deze eerst in de kleur van de auto spuiten, maar ik ben bang dat je dan het kleurverschil gaat zien ... Wat denken jullie ervan ? En wat zouden jullie nog aan de auto verandere .. .

alvast bedankt

:duim:


Taxloss

Ik vind de deurgrepen wel leuk in de kleur van de auto en ik denk dat het niet zo erg is als de kleur een beetje afwijkt, omdat het toch twee losse onderdelen zijn. Als ze zwart zijn zijn ze ook anders van kleur... snap je...
En misschien kan degene die de voorkant spuit wat verf voor je bewaren... toch?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

dimimicra

Zijn de deurgrepen makkelijk eraf te halen? Kzal vragen dat hij ze meespuit zou hij nog een beetje verf over hebben :-)


nissanzwijndrecht

ik vind mee spuiten ook mooier maar ja is wel ff een leuk klusje.

Taxloss

Is juist heel leuk om dat te doen. Ik vind het in de zomer echt geweldig werk. Ik mag graag onderdelen van mijn auto in dezelfde kleur spuiten...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

dimimicra

Citaat van: Taxloss op 25 januari 2010, 14:02:22
Is juist heel leuk om dat te doen. Ik vind het in de zomer echt geweldig werk. Ik mag graag onderdelen van mijn auto in dezelfde kleur spuiten...
Hoe haal je de deurgrepen eraf ? :-)


Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

dimimicra

haha^^ Toch bedankt voor je reactie (y)


nissanzwijndrecht


dimimicra

Citaat van: nissanzwijndrecht op 25 januari 2010, 14:28:52
http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,5467.0.html

dit topic gaat over vervangen van deurgrepen.

succes
Super! bedankt!
Weet jij toevallig welk type ruitenwissers er vanachter op een micra k11 1995 moeten geplaatst worden ? Die dat ik nu heb beginnen een beetje af te slijten :-)


nissanzwijndrecht

Citaat van: dimimicra op 25 januari 2010, 14:31:57
Citaat van: nissanzwijndrecht op 25 januari 2010, 14:28:52
http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,5467.0.html

dit topic gaat over vervangen van deurgrepen.

succes
Super! bedankt!
Weet jij toevallig welk type ruitenwissers er vanachter op een micra k11 1995 moeten geplaatst worden ? Die dat ik nu heb beginnen een beetje af te slijten :-)

dat dur ik niet zo te zeggen, ben op me werk dus kan ook niet ff voor je kijken.

dimimicra

Citaat van: nissanzwijndrecht op 25 januari 2010, 14:46:33
Citaat van: dimimicra op 25 januari 2010, 14:31:57
Citaat van: nissanzwijndrecht op 25 januari 2010, 14:28:52
http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,5467.0.html

dit topic gaat over vervangen van deurgrepen.

succes
Super! bedankt!
Weet jij toevallig welk type ruitenwissers er vanachter op een micra k11 1995 moeten geplaatst worden ? Die dat ik nu heb beginnen een beetje af te slijten :-)

dat dur ik niet zo te zeggen, ben op me werk dus kan ook niet ff voor je kijken.

Is niets hoor !!
prettige dag verder



dimimicra

Grote mijlpaal in het leven van m'n micratje vandaag.
200.000 km !