Garage Meeting Almelo!!!!!!!

Gestart door Taxloss, 20 september 2009, 16:51:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muier

nou de appeltaart is vanmorgen gebakken dus krijgen jullie zo verse appeltaart

Cookiebox


Geuens

Ik geraak er niet teveel werk hier :s, veel plezier :)

Mystical Green

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Cookiebox

Zo wij zijn alweer fftjes thuis! Vond het echt heel erg gezellig! Vond je de auto nog mooi versierd taxloss? haha dankjewel voor de Sticker en platenhouder! Jammer dat we eerder weg moesten gaan!!

Taxloss

Citaat van: Cookiebox op 25 oktober 2009, 19:26:11
Zo wij zijn alweer fftjes thuis! Vond het echt heel erg gezellig! Vond je de auto nog mooi versierd taxloss? haha dankjewel voor de Sticker en platenhouder! Jammer dat we eerder weg moesten gaan!!

Jah, was jammer, maar niks aan te doen. Ik wens jullie een hele fijne avond en ik vond mijn auto fantastisch versierd! hahaha
Volgende keer weer.


Iedereen verder bedankt, ik vond het heel gezellig. Er zijn veel mensen die foto's hebben gemaakt, dus dat komt wel op het forum neem ik aan. Ben benieuwd.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

Zooo jammer dat ik bij harderwijk in de file stond ander had ik wel met ze kunnen oprijden, ben dus omgereden en was er zelfs nog eerder, Sorry jongens dat ik heb jullie laten wachten :(

was er wel eerder en het was uit eindelijk een geslaagde dag met heerlijke koffie,Appeltaart van bijde,kwarktaart,belegd broodjes en heerlijke tomoten ertensoep.

heb nog het toilet mogen gebruiken en je woning zag er spik en span uit van binnen, heel mooi gedaan!
foto's zal ik morgen wel postemn als ik wat tijd heb want moet ook nog het behang stomen.

Ze hebben nicole dr sub ook ff geinstaleerd want ze draaide muziek zonder sub :(

Op naar de volgende meeting


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Citaat van: Red Racer op 25 oktober 2009, 20:37:09
heb nog het toilet mogen gebruiken en je woning zag er spik en span uit van binnen, heel mooi gedaan!
foto's zal ik morgen wel postemn als ik wat tijd heb want moet ook nog het behang stomen.

Ze hebben nicole dr sub ook ff geinstaleerd want ze draaide muziek zonder sub :(

Op naar de volgende meeting

Dankjewel dat je het huis mooi vindt, altijd leuk om te horen!!!

Bedankt voor jullie gezelligheid!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Was 'hartstikke' gezellig...Thnx :duim:
Alvast wat foto's;


[verwijderd door de beheerder]

[verwijderd door de beheerder]

2yellow4u

Foto's;

[verwijderd door de beheerder]

[verwijderd door de beheerder]

[verwijderd door de beheerder]


Chrismo

Was weer eens gezellig zie ik! Ik ben 100% GEEN meeting mens (voor zover die bestaan), maar telkens als ik de "afters" lees denk ik: heh had ik ook wel leuk gevonden!







gr Chrismo

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Larrs

Dat zag er inderdaad gezellig uit. :)

Mooi dat het allemaal goed gegaan is.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

janvdam

Micra under construction!!!