Garage Meeting Almelo!!!!!!!

Gestart door Taxloss, 20 september 2009, 16:51:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nissanzwijndrecht

Citaat van: 2yellow4u op 19 oktober 2009, 22:02:57
Citaat van: Red Racer op 19 oktober 2009, 20:40:17
wat was de tijd er van 2yellow4u?

je ziet me dan wel aankomen, kan ik patrick(als k t goed heb) zijn nieuwe micra bewonderen
Idee; Als we tussen 12.00 en 12.45 verzamelen bij P-plaats 'Palmpol' en we rijden daar om 12.45 weg, zijn we rond 13.00 bij P-plaats 'Lucasgat' om Redracer op te pikken...goed??  ::)

ja klopt ik kom met mijn blauwe en me zusje komt met me oude alleen deze is momenteel te vrouwlijk maar dat zien jullie wel zondag.
dus tussen 12:00 en 12:45 bij Palmpol. die parkeerplaats moet ik nog wel ff opzoeken via tom tom:P

HSDJ

Ik heb beide tank/rustzone's opgeslagen in mijn navigatie.
Ben er dus helemaal klaar voor!!
Krijg al airmails van het CJIB.

Voor foto's, check;  http://www.mijnalbum.nl/Album=USIV67UB

HSDJ

Er is nog plek op de lijst!
Kom op mensen.

1.   Taxloss- Erwtensoep, koffie, thee
2.   Redracer- Appeltaart, plastic bordjes
3.   Jan van Dam- Chocomel, plastic bekers
4.   Hsdj- Tomatensoep, koude salade
5.   2yellow4u- Belegde broodjes, frisdrank
6.   Nissanzwijndrecht- bekertjes                                                         
7.   Eppieb
8.   Ogduvezz op 't fietske
9.   Muier- Appeltaart
10. Michiel- met Micra onderdelen
11.?? Geuens
12. Cookiebox
13. nissanzwijndrecht zus
14.
15.
16.
Krijg al airmails van het CJIB.

Voor foto's, check;  http://www.mijnalbum.nl/Album=USIV67UB

Taxloss

Lieve mensen,

Even een oproepje voor zondag. De garage is aan de openbare weg, in een hofje. Achter mijn huis.
Ik was niet van plan de gemeente in te lichten, dus ik wil jullie het volgende vragen:

Als we zitten, staan, drinken of iets dan doen we dit in de garage
Geen drinken, troep of iets dergelijks op straat.
Auto's kunnen op de straat staan, het is een openbare weg.
Ook wil ik geen ruzie of gezeur met de buren, dat betekent, wel muziek maar niet te hard. Geen geluidsoverlast, schreeuwen enz.

Ik denk dat bovenstaande dingen voor zich spreken en dat jullie het alle,aal wel begrijpen, maar ik wilde het toch even laten weten.
Ik heb er zin in!

Groetjes en tot zondag!!! Nicole
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Ik heb tussen de 10 en 12 zitplaatsen
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Cookiebox

Citaat van: 2yellow4u op 22 oktober 2009, 16:17:51
Het zoontje van m'n zus wil ook graag weer ff mee...:)

Leuk! Zei je op de vorige meet al dat die wel eens mee ging! Hoe oud als ik vragen mag?:)

Red Racer

Mooi, ik doneer straks me micra aan me broertje als hij zn rijbewijs heeft :P en dan wil ik ook weer een micra,

back to the Point.

we zorgen dat we de troep achter onze kont opruimen hoop ik, je hebt een tafeltje in de garage staan voor het eten zodat we daar evt het spul in een prullenbak kunnen doen naderhand.


Palmpol is voor diegene die meerijden een oprijplaats zo te lezen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

Citaat van: 2yellow4u op 22 oktober 2009, 18:45:38
Hij is 11 jaar en is al een keer mee geweest op een meet, hij is helemaal gek van Micra's...ik mag m'n auto dan ook absoluut niet verkopen van 'm ;D

haha leuk johh!:) Zaterdag de auto nog even op de brug zetten nieuwe koplamp erin en flink schoonmaken van binnen en buiten even poetsen!
Tot zondag!:)

Chrismo

Citaat van: Taxloss op 22 oktober 2009, 12:18:45
Ik heb tussen de 10 en 12 zitplaatsen

Dan kom ik iig niet.......

Taxloss

Citaat van: Chrismo op 23 oktober 2009, 00:38:02
Citaat van: Taxloss op 22 oktober 2009, 12:18:45
Ik heb tussen de 10 en 12 zitplaatsen

Ik kan er wel meer regelen hoor... hahaha. Of zal ik een bordje gereserveerd plaatsen, ik neem aan dat ook enkele mensen hun eigen stoeltje meebrengen.
Dan kom ik iig niet.......
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nissanzwijndrecht

ik kom zo ie zo en neem me auto mee en dat doet iedereen en daarzitten volgens mij ook stoelen in toch:P

ja we spreken tussen 12.00 en 12.45 af bij Palmpol (3784 LV Terschuur is de postcode) en daarna rijden we naar Lucasgat en daar pikken we er ook nog op.
mis handig om ff tel nummers uit te wissellen?

ik moet morge ochtend me auto al wassen anders heb ik geen tijd anders doe ik het in ALmelo.

Cookiebox

moet er nog wat meegenomen worden.. dat er niks tekort is?? drinken ofzo?

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

nissanzwijndrecht


HSDJ

Citaat van: nissanzwijndrecht op 23 oktober 2009, 09:40:22
ik kom zo ie zo en neem me auto mee en dat doet iedereen en daarzitten volgens mij ook stoelen in toch:P

ja we spreken tussen 12.00 en 12.45 af bij Palmpol (3784 LV Terschuur is de postcode) en daarna rijden we naar Lucasgat en daar pikken we er ook nog op.
mis handig om ff tel nummers uit te wissellen?

ik moet morge ochtend me auto al wassen anders heb ik geen tijd anders doe ik het in ALmelo.

PM!!
Krijg al airmails van het CJIB.

Voor foto's, check;  http://www.mijnalbum.nl/Album=USIV67UB